וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ תאפשר לכם לשלוח תמונות בלי לפגוע באיכות שלהן

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 22:10

היתרון: תקבלו את התמונה באיכות מלאה, ללא כיווץ. החסרון: תצטרכו יותר מקום במכשיר בגלל קבוצות חופרות שיציפו אתכם בתמונות לא מעניינות. איך זה יעבוד?

וואטסאפ. GettyImages
וואטסאפ/GettyImages

עם השנים השימוש של כולנו בוואטסאפ נהיה רחב יותר - מעבר לשיחות עם חברים ומשפחה, וכיום היא משמשת גם כפלטפורמה להעברת קבצים ומסמכים בצורה מהירה. עם זאת, לצד הנוחות, החיסרון העיקרי הוא שהתמונות שמועברת דרך וואטסאפ עוברות דחיסה כדי להקטין את גודל הקובץ - מה שגורם לפגיעה באיכות. כעת, לפי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, בחברה כבר עובדים על פתרון.

לפי הפרסום, וואטסאפ בוחנת אצל מספר מצומצם של משתמשים בגרסת הבטא אפשרות חדשה - שליחה של תמונות באיכות המקורית שלהן. בצילום מסך שפורסם ב-WABetaInfo ניתן להבחין כי בעת לחיצה על אייקון ההגדרות (גלגל שיניים) נוספה האפשרות "Photo quality". כמו כן, עדיין יהיה ניתן לשלוח את התמונה בגרסה מכווצת, באיכות נמוכה יותר.

החידוש בוואטסאפ. WABetaInfo,
בקרוב: שליחה של תמונות באיכות המקורית שלהן/WABetaInfo

כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, טרם ידוע מתי העדכון המדובר יגיע לכלל המשתמשים. כזכור, בתחילת החודש פורסם כי בעדכון עתידי אחר וואטסאפ צפויה לשים סוף לאחד החסמים הגדולים ביותר למעבר בין סמארטפונים - העברה פשוטה של היסטוריית השיחות של וואטסאפ. כך, בזמן ההתקנה של האפליקציה על טלפון חדש ניתן יהיה לסרוק קוד QR שיוצג על המכשיר הישן, וההעברה תהיה ישירה בין מכשיר למכשיר - בלי תיווך של גוגל דרייב.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully