וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה בא: המלחמה של נטפליקס בשיתוף החשבונות יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 10:26

חולקים משתמש נטפליקס עם אחרים? בחודש מרץ צפויה החברה לגבות "קנס" ממנויים שחולקים את המנוי שלהם עם אנשים שאינם מתגוררים איתם באותו בית. "שיתוף החשבונות הנרחב של היום מערער את היכולת שלנו להשקיע לטווח ארוך", אומרים בנטפליקס. וכמה חשבונות משותפים יש כרגע?

נטפליקס. רויטרס
נטפליקס/רויטרס

אחרי שנה לא פשוטה עבורה, ענקית הסטרימינג נטפליקס פרסמה בסוף השבוע את התוצאות הפיננסיות שלה לרבעון האחרון לשנת 2022 - והפתיעה עם גידול של 7.66 מיליון איש (לעומת תחזית לתוספת של 4.57 מיליון מינויים). לצד זה, החברה התייחסה למענה לאחת הבעיות הקשות שפוגעות בצמיחה שלה - שיתוף סיסמאות בתשלום.

"שיתוף החשבונות הנרחב של היום (100 מיליון משקי בית) מערער את היכולת שלנו לטווח ארוך להשקיע ולשפר את נטפליקס, כמו גם לבנות את העסק שלנו", נכתב במכתב לבעלי המניות. "למרות שתנאי השימוש שלנו מגבילים את השימוש בנטפליקס למשק בית, אנחנו מכירים בכך שמדובר בשינוי עבור מנויים שמשתפים את החשבון שלהם באופן רחב יותר. כשאנחנו פורסים שיתוף בתשלום, למנויים במדינות רבות תהיה גם אפשרות לשלם תוספת אם הם רוצים לשתף את החשבון עם אנשים שהם לא גרים איתם".

נטפליקס. GettyImages
"שיתוף החשבונות הנרחב של היום (100 מיליון משקי בית) מערער את היכולת שלנו לטווח ארוך להשקיע ולשפר את נטפליקס"/GettyImages

נטפליקס הודיעה על המלחמה בשיתוף הסיסמאות בסוף השנה שעברה, אך היא לא סיפקה תאריך ברור לתחילתה. עם זאת, ענקית הסטרימינג ציינה שהתוכנית לשיתוף סיסמאות תיכנס בהמשך הרבעון הראשון של השנה, מה שמרמז כי זו תצא לדרך עד סוף חודש מרץ.

בינתיים, נטפליקס טרם הודיעה על תמחור רשמי ל-"קנסות" למשתמשים שמשתפים את שם המשתמש והסיסמה שלהם עם אחרים, אבל לפי המחירים בתוכנית הניסוי, הם יהיו כרבע ממחיר מנוי בסיסי, מה שיסתכם בעוד 3-4 דולרים לחודש. החברה חשפה בעבר כלי הגירה, שיאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית הצפיה שלהם, המלצות וכו' למנוי חדש ונפרד (למי שעד כה נהנה ממנוי משנה של מנוי משלם, ללא תמורה).

ונטפליקס נראית נחושה - בחברה מודים כי בניסוי באמריקה הלטינית, בו גובה החברה תשלום נוסף על שימוש במנוי מחוץ למיקום המוגדר כבית הראשי של המשתמש, היו מינויים שהתנתקו מהשירות, אך הוסיפו כי במבט קדימה משקי בית חדשים שיצטרפו לשירות יאפשרו להגדיל את ההכנסות.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully