וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: העיצוב של האייפון 15 יחזיר את אפל עשור אחורה

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:15

אפל צפויה להשיק את דגמי האייפון 15 בסתיו הקרוב, והמדליפים מסתערים: השמועה המרכזית כרגע מתייחסת לעיצוב של הדור הבא, שעשוי לקבל טאצ' עיצובי מלפני עשר שנים. וזה לא בהכרח דבר רע

אייפון 5c. GettyImages
אייפון 5c/GettyImages

כ-8 חודשים נותרו עד אירוע ההכרזה של אפל על סדרת האייפון 15 - והשמועות מתחילות לתפוס תאוצה. לפי דיווח של מדליף מוכר בטוויטר המכונה ShrimpApplePro, דגמי הפרימיום הבאים - אייפון 15 פרו ואייפון 15 פרו מקס (שאולי יקבל את השם "אולטרה"), ישלבו מסגרת דקה יותר עם קצוות מעוקלים, ולא בחיתוך חד.

הדיווח קיבל אזכור באתרים PhoneArena ו-9to5mac, שם תיארו את השינוי ככזה שיהיה דומה לאייפון 5c, שהוכרז בשנת 2013, עם מסך שטוח לצד קצוות מעוקלים. למעשה, הרעיון העיצובי מזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת מעוקלת בחלק התחתון. כמו כן, לדבריו של ShrimpApplePro, הקצוות המעוקלים עשויים להגיע גם לדגמי הבסיס, אך בהם המסגרת לא תהיה דקה יותר.

אייפון 5c. GettyImages
קצוות מעוקלים במקום חיתוך חד. אייפון 5c/GettyImages

ומה עוד אנחנו צפויים לראות בסדרת האייפון 15? המדליף טוען שעדיין נקבל ארבעה דגמים בסך הכל, שכוללים מסכים בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ'. אם הדיווח הזה יתברר כנכון, בניגוד לשמועות בתקופה האחרונה, זה אומר שדגם ה-"פלוס" ימשיך איתנו שנה נוספת.

לפי דיווחים קודמים אחד הפיצ'רים המסקרנים, "האי הדינמי" (Dynamic Island), יגיע לכל הדגמים בסדרה. גם המחיר צפוי להיות יקר - בכ-100 דולר לפחות, בעוד שפרט אחד נותר לא ברור: האם אפל תשלב במכשירים עם מחבר USB-C, ותיפרד מה-Lightning באופן סופי

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully