וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה מעבר לפינה: פרטים חדשים על המשקפיים החכמים של אפל

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 10:23

שליטה באמצעות העיניים, ללא בקר אלחוטי: פרטים חדשים על הפיתוח הבא של אפל, שנשמר כרגע בסוד מוחלט. זה מה שידוע

הדמיה: משקפי AR של אפל. ShutterStock
הדמיה: משקפי AR של אפל/ShutterStock

משקפי המציאות הרבודה (AR) הראשונים של אפל, שצפויים לקבל את השם Reality Pro, יושק במהלך השנה הקרובה ויגיעו עם שורה של חידושים ופיתוחים טכנולוגים - כך על פי דיווח חדש בסוכנות הידיעות בלומברג.

על פי כתב בלומברג מארק גורמן, בשונה מבקרי הידיים של משקפי המציאות המדומה (VR) של מטא, ה-Oculus Quest, למשקפיים של אפל יהיו מצלמות פנימיות וחיצוניות שידעו לעקוב אחר תנועות הידיים והעיניים של המשתמש. "המצלמות ידעו לנתח את הידיים של המשתמש ויאפשרו ללובש לשלוט במכשיר על ידי התבוננות בפריט על המסך - בין אם זה כפתור, סמל אפליקציה או כניסה לתפריט", נכתב בדיווח.

כמו כן, גורמן מספר כי ממשק המשתמש יהיה "דומה ל-iOS, ויכלול פונקציות רבות הזמינות באייפון ובאייפד". כך למשל, ניתן יהיה להשתמש במשקפיים כצג חיצוני - לחבר אליהם את ה-Mac, ולשלוט באמצעות עכבר או מקלדת. עוד על פי הדיווח, ה-Reality Pro ידעו לעבור במציאות רבודה (AR) למציאות מדומה (VR) בלחיצת על כפתור Digital Crown (בדומה ל-Apple Watch).

הדמיה: ממשק המשתמש של משקפי המציאות הרבודה של אפל. Ben Geskin,
הדמיה: ממשק המשתמש של משקפי המציאות הרבודה של אפל/Ben Geskin

למשקפיים יהיו שני צגים ברזולוציה גבוהה במיוחד שפותחו על ידי סוני (Sony), ויכולות העיבוד יהיו ברמה של מעבד של מחשב, מה שיאפשר להם לפעול אלחוטית ללא כבלים (כמו משקפי ה-Quest של מטא). לצד זה, ניתן יהיה לבצע שיחות FaceTime באמצעות אווטאר Memoji של אפל (נשמע לכם מוכר?). "האווטרים האלה יאפשרו לשני אנשים - כל אחד עם המשקפיים של אפל - לתקשר ולהרגיש כאילו הם באותו חדר", הוסיף גורמן.

בינתיים, הערכות כרגע הן שההשקה תתרחש באביב הקרוב, בין החודשים אפריל או מרץ, אם כי לוח הזמנים עדיין עשוי להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully