וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SentinelOne צורפה לפורום הבכיר שמסייע לממשל האמריקאי בהגנת סייבר

היוזמה למאמץ הגנה משותף של הסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA) תקבל מודיעין על איומים מ-SentinelLabs ותסתייע בתובנות של פלטפורמת ה-XDR האחודה

מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן על רקע השקת החברה בוול סטריט. יחצ,
כבוד גדול. מנכ"ל סנטינל וואן תומר וינגרטן/יחצ

חברתSentinelOne (NYSE: S), המפתחת פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, הודיעה על הצטרפותה לארגון לשיתוף פעולה בתחום ההגנה בסייבר JCDC (Joint Cyber Defense Collaborative). במסגרת זו, היא תהדק את תמיכתה באסטרטגיית ההגנה של הממשל האמריקאי על האקוסיסטם והתשתיות החיוניות.

ה-JCDC הוקם ב-2021 על ידי הסוכנות האמריקאית לאבטחת סייבר ותשתיות (CISA) במטרה לאחד את קהילת הסייבר העולמית במאמצי הגנה משותפים על מרחב הסייבר הגלובלי. שותפים בו חברות סייבר, בעלי תשתיות חיוניות וכן גורמי ממשל ובהם: פיקוד הסייבר האמריקאי, השירות החשאי, NSA, FBI, DNI, משרדי המשפטים וההגנה של ארה"ב והמשרד לביטחון המולדת. SentinelLabs והפלטפורמה האוטונומית של SentielOne יסייעו לפורום באיסוף, ניתוח ושיתוף מידע על איומים בסייבר.

"JCDC הולך כברת דרך מעבר לכל שותפות פרטית-ציבורית אחרת - הוא מייצר מאמץ משותף של מיטב המוחות בזירה וממקד אותם בתכנון, פעולה וצמצום האיום", אומר Jared Phipps, סגן נשיא בכיר ב-SentinelOne. "בזכות מהירות יוצאת דופן, יכולת לפעול בסדרי גודל ומודיעין איכותי, לצוות ולטכנולוגיה שלנו מיועד תפקיד מרכזי בהצלחה. אנחנו עובדים כבר שנים מקרוב עם CISA ומצפים להמשך שיתוף הפעולה, כדי לסייע בהגנה על המידע והנכסים הקריטיים ביותר בעולם".

כעת יוכל ה-JCDC למנף את המומחיות של SentinelLabs - צוות חוקרי סייבר מהשורה הראשונה בעולם שמאתר ומנתח פגיעויות קריטיות, וקטורי תקיפה חדשים, נוזקות וגורמים זדוניים.

SentinelOne תספק לפורום תובנות, ייעוץ ותמיכה בתכנון האסטרטגי. שיתוף הפעולה הזה יאפשר ויזיביליות יוצאת דופן לאיומים המתהווים ויסייע להישאר כמה צעדים לפני תקיפות פוטנציאליות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully