וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למחסור במלאי? אפל מוכרת אייפונים בהנחה של כ-20%

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 15:07

חושבים לקנות אייפון חדש? אפל מחזירה למדפים את מכשירי הדגל של הדור הקודם בהנחה משמעותית - גם באירופה. כמה זה יעלה לכם? הנה כל הפרטים

אייפון 13. GettyImages
נמכר בהנחה: אייפון 13 פרו מקס/GettyImages

פתרון למחסור המתמשך בסדרת הדגל? לראשונה, אפל החלה השבוע למכור מכשירים מחודשים של סדרת הדור הקודם, האייפון 13, מחוץ לארצות הברית - בבריטניה, גרמניה, איטליה וספרד. מדובר במלאי מוגבל ומשתנה של מכשירים שחזרו מלקוחות או נמצאו בהם פגמים - ותוקנו. את הרכישה ניתן לבצע ישירות מחנויות או אתר אפל (לא כולל ישראל). הקטלוג לא כולל את דגם הבסיס (אייפון 13).

האייפונים המחודשים נמכרים בהנחה של כ-15 עד 20 אחוזים במחירים בהשוואה לדגמים החדשים המקבילים. לדוגמה, אייפון 13 פרו עם נפח אחסון של 256 גיגה-בייט נמכר ב-889 לירות שטרלינג (3,745 שקלים) - חיסכון של 160 לירות שטרלינג. לשם השוואה, אותו דגם בגרסה החדשה (אייפון 14 פרו), נמכר ב-1,209 לירות שטרלינג (5,095 שקלים).

אייפון 13 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נמכרים בהנחה של כ-15 עד 20 אחוזים במחירים בהשוואה לדגמים החדשים המקבילים. דגמי אייפון 13 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל מציינים כי האייפונים המחודשים אינם נעולים, ומגיעים עם סוללה חדשה, מעטפת חיצונית חדשה וקופסה חדשה עם כבל USB-C ל-Lightning (בארצות הברית מכשירים כאלה היו עונים להגדרה של מוחדש). כמו כן, המכשירים מכוסים באחריות מוגבלת לשנה, שניתנת להרחבה, ומבטיחים שהמכשירים הנמכרים עברו את כל הבדיקות הקפדניות הנהוגות אצלה, וברוב המקרים כמעט ולא ניתן להבחין ביניהם ממכשירים חדשים לגמרי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully