וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: המוצר הבא של קוקה קולה - סמארטפון

30.1.2023 / 8:35

ענקית המשקאות האמריקנית צפויה לחשוף סמארטפון חדש בשיתוף פעולה עם יצרנית סינית שכולנו מכירים. לצערנו, המפרט לא מרשים במיוחד

קוקה קולה. ShutterStock
קוקה קולה/ShutterStock

בשנים האחרונות, שמות גדולים בתעשיית המזון והמשקאות מצאו שקל להדביק את שם המותג שלהם על מכשירי אנדרואיד. ענקית המזון המהיר KFC ניסתה את זה כבר ב-2017 עם טלפון Huawei ממותג מיוחד שנשא את דמותו של קולונל הרלנד סנדרס, מייסד הרשת. עוד קודם לכן, ב-2015, הציגה חברת פפסי מכשיר עצמאי שזכה לשם Pepsi P1, מכשיר שנראה לא רע ועמד ברוב הסטנדרטים באותה תקופה. כעת, כמעט עשור מאוחר יותר, קוקה קולה תנסה לנצח בזירה שבה היריבה שלה נכשלה.

המכשיר החדש של קוקה קולה צפוי להיות בשיתוף פעולה עם יצרנית הסלולר realme, חלק מתאגיד BBK הסיני, ויהיה מבוסס על דגם realme 10 Pro, שיזכה למעטפת אדומה ברוח המותג. בחשבון הטוויטר הרשמי של realme צויץ סרטון טיזר תחת הכיתוב "משהו תוסס ב-realme".

כפי שניתן לראות, בטיזר מופיע איור של סמארטפון מקף בבועות התואמות את ערכת הצבעים של קוקה קולה. אם אכן הסמארטפון יבוסס על דגם ה-realme 10 Pro, הרי שמדובר במפרט צנוע שכולל את ערכת השבבים הלא-מתקדמת-במיוחד Snapdragon 695, מצלמה ראשית של 108 מגה-פיקסל ומסך LCD בגודל 6.72 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ. וסוללה בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה.

בינתיים, הערכות הן שהמכשיר יושק במזרח, תחילה בהודו, כנראה במהלך חודש מרץ, ואינו צפוי להגיע לשווקים בצפון אמריקה. כמו כן, לא פורסמו הערכות בנוגע לשוק האירופי.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully