וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח יכולות חדשות, שימוש חכם בדאטה ואופטימיזצית AI: כך משתנה עולם טכנולוגיות הפרסום

חברת קודפיול מבית פריון נטוורק קיימה האקתון ראשון מסוגו על מנת לפצח את אתגרי טכנולוגיית הפרסום בעקבות מהפכת הגנ'רטיב AI. מנכ"ל קודפיול: "עם הזמינות של הטכנולוגיות החדשות, אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא"

האקתון. תומר פלטין,
ההקאתון של קודפיול/תומר פלטין

מהפכת ה- Generative AI שפרצה לחיינו בשלהי 2022 ממשיכה להכות הדים ולהשפיע על כמעט כל תחום בעולם העבודה. השבוע, כחלק מהמאמץ המתמשך לפתח יכולות מתקדמות מבוססות AI בעולם טכנולוגיות הפרסום, חברת קודפיול, חטיבת הHigh Intent של פריון נטוורק, קיימה האקתון ראשון מסוגו על מנת לפצח שמונה אתגרים טכנולוגיים. המטרה המרכזית של האירוע היא לפתח כלים, דרך הטכנולוגיה המהפכנית הזו, אשר יאפשרו לחברה בפרט ולעולם הפרסום בכלל לפרוץ גבולות בנושא צמיחה ורווחיות.

שימוש בטכנולוגיית AI בעולם הפרסום עשויה להביא לשיפור בתהליכי קניית מדיה בהיקף גבוה, בזיהוי כוונת רכישה של גולשים ובשימוש חכם בדאטה על מנת להמשיך ולאמן את המודלים - בכדי למקסם רווחיות באופן עקבי.

האתגרים כללו פיתוח יכולות חדשות בתחום פרסום מבוסס חיפוש, הצגת יכולות AI שירחיבו את היצע הפרסום במובייל, שימוש חכם בדאטה (תוך שמירה על פרטיות הלקוח) בכדי למקסם המרה עבור קמפיינים שיווקיים, יצירת מודעות המתבססת על אופטימיזציה של AI ועוד.
בהאקתון, שהתקיים במשרדים הישראלים של פריון נטוורק, לקחו חלק 11 צוותים מטעם קודפיול ופריון אשר במשך שלושה ימים עשו הכל על מנת לפתור את אתגרי עולם טכנולוגיות הפרסום של שנת 2023. כחלק מההאקתון, הצוותים הציגו כיצד אפשר לבצע פרויקטים מורכבים בעזרת טכנולוגיות החיפוש ורכישת המדיה של החברה בשילוב כלי AI כגון ChatGPT, ומידג'ורני (Midjourney).

בין האתגרים, הצוותים קיימו סשנים של יצירה אינטראקטיבית עם המשתתפים השונים בהאקתון והדגמות כיצד ניתן להעביר ל-AI הנחיות מורכבות ולראות הפקה של תוצרים בלייב ועוד.

בנוסף, נהנו האורחים מהרצאת מבוא בנושא הג'נרטיב AI שהועברה על ידי אורי אליאבייב מנהל קהילת MDLI בישראל (Machine & Deep Learning Israel) וכן מהופעה חדשנית של אמנית AI שהציגה דרכי יצירה חדשות בפוקוס על פרסום בעזרת כלי AI.

מימין- טל יעקובסון מנהל קולדפיול, אורי אלייאביב מרצה, דורון גרסטל מנכל פריון. תומר פולטין,
מימין: טל יעקובסון מנהל קודפיול, אורי אלייאביב מרצה, דורון גרסטל מנכ"ל פריון/תומר פולטין

מדברי טל יעקובסון, מנכ"ל קודפיול: "בשנים האחרונות קודפיול משקיעה משאבים רבים ב-AI וכבר ממנפת את הטכנולוגיה לבניית פתרונות עבור פאבלישרים, בעלי אתרים ואפליקציות, כמו גם סוכנויות מדיה. כעת, עם הזמינות של הטכנולוגיות החדשות, אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא מבחינת הפתרונות שנציע, כדי לתת עוד ערך לפאבלישרים ולשותפים שלנו ולשמור על מקומנו כמובילים בתחום הפרסום מבוסס חיפוש.

אני מאמין שהצלחה של חברה תלויה בין היתר באנשים שמניעים אותה קדימה. ההאקתון הזה הוא הזדמנות מצויינת להביא לידי ביטוי את היכולות והיצירתיות של הצוותים שלנו, להביא אותם יחד למטרה משותפת; פיצוח אתגרים ורעיונות חדשים ומהפכניים שיכולים לקדם את החברה ואולי אפילו את התעשייה כולה."

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully