וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוויית הסאונד האיכותית ביותר": נטפליקס השיקה שני פיצ'רים חדשים

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 16:13

מנויי הפרימיום בשירות הסטרימינג יקבלו מעתה תמיכה בתקן סאונד מעולם הקולנוע, ואפשרות להוריד סרטים וסדרות במצב לא מקוון ליותר מכשירים

תמיכה ב-Spatial Audio בנטפליקס/נטפליקס

ענקית הסטרימינג נטפליקס השיקה היום (רביעי) בכל העולם (190 מדינות) - כולל ישראל - פיצ'רים חדשים למנויי תוכנית הפרימיום. החברה מגדילה את מספר המכשירים אליהם ניתן להוריד תכנים. "במחקר שביצענו בקרב המנויים התגלה כי רבים היו רוצים את האפשרות להוריד סדרות וסרטים לצפייה במצב לא מקוון ביותר מכשירים, במיוחד כשהם עוברים בין מכשירים שונים וכשנמצאים מחוץ לבית", נכתב בהודעה מטעם נטפליקס.

נטפליקס. ShutterStock
"רבים היו רוצים את האפשרות להוריד סדרות וסרטים לצפייה במצב לא מקוון ביותר מכשירים"/ShutterStock

פיצ'ר נוסף שיגיע למשתמשים הוא ה-Spatial Audio (שמע מרחבי), תקן מעולם הקולנוע שמספק תחושה של צליל טבעי וריאליסטי העוטף את הצופה. הפיצ'ר זמין בלמעלה מ-700 מהכותרים הנצפים המובילים של נטפליקס, כולל "וונסדיי", "דברים מוזרים" ו-The Watcher. "בעזרת ה-Spatial Audio ייהנו המנויים מחוויית הסאונד האיכותית ביותר בין אם הם צופים בבית בטלוויזיה, במחשב, בטלפון או בטאבלט", מסרו בנטפליקס.

על מנת לשמוע את ההבדל, ניתן להיכנס לחשבון נטפליקס ולחפש תג חדש, Netflix Spatial Audio, בתוכניות ובסרטים. כדי לראות את הרשימה המלאה של הכותרים התומכים בצליל מרחבי, ניתן להקליד "Spatial Audio" בשורת החיפוש בנטפליקס. ה-Spatial Audio מצטרף לכל שאר הפיצ'רים בתוכנית הפרימיום של נטפליקס, ובעזרתו ייהנו המנויים מחוויית הסאונד האיכותית ביותר בין אם הם צופים בבית בטלוויזיה, במחשב, בטלפון או בטאבלט.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully