וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואבי האבק הרובוטיים של Yeedi מגיעים לישראל

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 12:47

חברת Yeedi הצעירה, שהוקמה ב-2019, מגיעה לישראל עם שני שואבי אבק שוטפים חדשים. המחיר: החל מ-1,699 שקלים, ויש גם מיכל לאיסוף אבק

שואבי אבק של Yeedi. יחצ,
שואבי אבק של Yeedi/יחצ

חברת Yeedi, שמיובאת לישראל על ידי קבוצת רונלייט, משיקה בישראל את סדרת ה-Yeedi Floor 3, שואב אבק רובוטי שוטף. השניים מגיעים עם אפליקצייה למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS ותמיכה מלאה בעברית.

ה-Yeedi Floor 3 בעל מערכת קרצוף ייחודית, כולל שתי המברשות מסתובבות ומפעילות כוח על הרצפה בו בזמן, כך שגם כתמים עקשניים מוסרים בקלות. לדברי החברה, המברשות בעלות 3 השכבות סופגות 30% יותר מים כדי לכסות שטח גדול יותר ולהימנע מסימנים.

השואב לומד את פריסת הבית תוך 5-10 דקות, יונק לכלוך מהרצפה בעוצמת יניקה של 5100Pa בקלי קלות, וכולל טכנולוגיה ניווט חכמה סמייעת לו להימנע ממכשולים. בנוסף, בעזרת חיישן זיהוי שטיחים, Yeedi Floor 3 מזהה בצורה חכמה את השטיח ומתכנן את שיטת הניקוי בהתאם. במצב הקרצוף, כשהמברשות מחוברות, השואב יתרחק מהשטיח. במצב שאיבה, הוא יפעיל כוח אוטומטי לניקוי עמוק.

שואבים של חברת Yeedi. Yeedi,
השואב לומד את פריסת הבית תוך 5-10 דקות/Yeedi

גרסת ה-Yeedi Floor 3 Station מגיעה בנוסף גם עם תחנת עגינה לניקוי וייבוש עצמי של המברשות. עמדת העגינה תייבש אותן בסיום הפעולה בחום של 40 מעלות כדי למנוע היווצרות ריח והתרבות חיידקים. היא כוללת מכל מים נקיים ומלוכלכים בנפח 4 ליטר כל אחד.

מחיר ה-Yeedi Floor 3 הוא 1,699 שקלים, ומחיר ה-Yeedi Floor 3 Station הוא 3,299. השניים מגיעים עם אחריות לשנתיים של רונלייט.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully