וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלתה "סלפי נקמה" בעירום מלא ושברה את הרשת

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 16:45

מיקלה טסטה העלתה לטוויטר תמונה פרובוקטיבית ועוקביה מיד הניחו שמדובר בנקמה באקס שלה. וגם: הדרישות המוזרות שלה מהגבר הפוטנציאלי בטינדר

מיקלה טסטה בביקיני/@mikaelatesta

מיקלה טסטה, משפיענית רשת אוסטרלית, היממה את העוקבים שלה אחרי שהעלתה לרשת תמונת עירום חושפנית במיוחד שלה. טסטה בת ה-22 שיתפה את התמונה בטוויטר, שבה היא מצולמת כשהיא עומדת במסדרון עירומה לגמרי.

הציוץ הזה, כפי שבטח הנחתם, הפך להיות ויראלי במיוחד כאשר יותר מ-3.5 מיליון איש כבר צפו בו והוא גרף 456 אלף פיברוטים ואלפי תגובות ברשתות החברתיות השונות. אלא שרוב העוקבים היו משוכנעים שלא מדובר בסתם תמונת עירום רגילה, אלא כאקט של נקמה באקס שלה. "זו תמונת נקמה", כתבו לה בתגובות ואחת הרחיקה לכת כשכתבה לה: "חשבתי שאני ביסקסואלית, אבל ראיתי את התמונה הזו ואני ללא ספק לסבית".

תמונת הנקמה של מיקלה טסטה. Twitter/Mikaela Testa, צילום מסך
תמונה תמימה או נקמה באקס?/צילום מסך, Twitter/Mikaela Testa

טסטה היתה בזוגיות עם אטיס פול, משפיען רשת מקומי, אבל השניים נפרדו ביוני האחרון. "האקס שלך בוכה במועדון עכשיו כשהוא רואה את הציוץ הזה", כתב לה מגיב נוסף. "זה מגעיל להיות האקס שלך", עקץ אחר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אבל זה לא שהיא לבושה בשאר התמונות שלה

מיקלה הגיבה גם לאנשים ששלחו לה הודעות פרטיות ושאלו אם היא באמת פתחה חשבון ב"טינדר". היא אישרה שהוא שלה וכתבה: "לכל אלו ששואלים אותי בפרטי, כן, זה הטינדר שלי". אגב, בטינדר שלה היא כתבה בדיוק מה היא מחפשת בגבר, כולל אורך איבר המין שלו וגם ציינה: "אני מחפשת את הנפש התאומה שלי. אתה גם חייב להיות מובטל כדי שתוכל לטייל איתי מסביב לעולם".

בת ה-22 כתבה שהמאהב העתידי שלה חייב להיות בגובה של לפחות 1.83 מ, למרות שהיא עצמה רק 1.60 מ' , והוא חייב להיות מצוייד היטב (בעל איבר מין של מעל 18 ס"מ אם תהיתם). ומה עוד? "בנוסף אתה צריך גם להיות מובטל כדי שתוכל לבוא לטייל איתי בעולם. אני עושה ONLYFANS אז אוכל לתמוך כלכלית שנינו. אז אם אתה לא בעניין של להיות ה-MUNCH שלי - החלק שמאלה." (למי שתהה - מאנץ' זהו סלנג אוסטרלי למין אוראלי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully