וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תכריז על אייפון חדש שיהיה מתקדם יותר מדגמי הפרו

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 9:12

ענקית הטכנולוגיה מסתכלת קדימה ומתכננת ליצור הפרדה גדולה יותר בין הדגמים בשנה הבאה. הרעיון: דגם אייפון "אולטרה", שיהפוך למתקדם ביותר. זה מה שידוע בינתיים

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

זו לא טעות: בזמן שסדרת האייפון 14 סובלת מחוסרים משמעותיים ואירוע ההכרזה על דגמי האייפון 15 נמצא במרחק של 7 חודשים מאיתנו, דיווח ראשון מתייחס דווקא לסדרת האייפון 16, עליה אפל צפויה להכריז רק בספטמבר 2024. לפי הפרסום בסוכנות הידיעות בלומברג, אפל מתכננת דגם "אולטרה" חדש שיהפוך לדגם העילית והמתקדם ביותר - מעל דגמי הפרו.

עם זאת, קשה לומר כיצד אפל תצליח לבדל את הדגם החדש מהדגמים האחרים בסדרה, אך על פי הערכות, באייפון 16 אולטרה יהיה מעבד מהיר וחזק יותר, חומרת מצלמה טובה יותר מזו שקיימת בדגמי הפרו והפרו מקס, ומסך גדול עוד יותר. "ייתכנו גם תכונות עתידיות נוספות, כמו ביטול של שקע הטעינה", נכתב בדיווח.

נזכיר כי אפל מתמודדת לאחרונה עם ביקוש נמוך לדגמי הבסיס - בעיקר האייפון פלוס, כך שלא מפתיע שהדיווחים האחרונים מתמקדים בניסיון של החברה ליצור הפרדה גדולה יותר מדגמי הפרו, שתבוא לידי ביטוי גם במחיר. כך למשל, בדיווח האחרון נטען כי גרסאות הפרו הבאות יגיעו עם קישורייות WiFi 6E, בעוד שבדגמי הבסיס יהיה ניתן למצוא קישורית WiFi 6 בלבד.

אייפון. ShutterStock
אפל מתמודדת לאחרונה עם ביקוש נמוך לדגמי הבסיס/ShutterStock

בכל מקרה, אנחנו נמצאים של יותר משנה וחצי עד אירוע ההכרזה המדוברת, כך שדברים עוד עשויים להשתנות ונכון לכתיבת שורות אלה מדובר בתוכניות עתידיות בלבד שעשויות בסופו של דבר להישאר בגדר רעיון בלבד ולא להבשיל לכדי מוצר שיגיע לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully