וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות ההייטק מצטרפות ליוזמת עיריית ת"א להקמת פורום עיר-עסקים לסביבה, אקלים וקיימות

העיר תל אביב-יפו חברה בארגון C40, ארגון הערים המחויבות ליעדי הסכם האקלים של פריז להתמודדות עם משבר האקלים והשלכותיו. במסגרת מאמצים אלה, העיריה פרסמה תוכנית פעולה והחברות מיהרו להתגייס

תל אביב טק. גיא יחיאלי,
תל אביב טק/גיא יחיאלי

אמש (שני) התקיים דיון ראשון בהשתתפות ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי ובכירי חברות ההיי-טק הגדולות בעיר בנושא הקמת פורום מנהיגות משותף, לפיתוח פתרונות ופרויקטים חדשניים ופורצי דרך בעלי ערך סביבתי, חברתי וכלכלי.

העיר תל אביב-יפו חברה בארגון C40, ארגון הערים המחויבות ליעדי הסכם האקלים של פריז להתמודדות עם משבר האקלים והשלכותיו. במסגרת מאמצים אלה, עיריית תל אביב יפו פרסמה תכנית פעולה להיערכות לשינויי אקלים, המספקת תמונת מצב מקיפה של איומי האקלים ומפרטת משימות להתמודדות עם העלייה בעומסי החום ועם השינויים במשטר הגשמים ועוצמתם.

בנוסף, הציבה העירייה יעדים לצמיחה ירוקה מופחתת פליטות פחמן באמצעות אנרגיה מתחדשת, תחבורה בת-קיימא, בנייה ירוקה וייעור העיר. בעולם, עסקים וערים חוברים יחד לממש מטרות מסוג זה ולהבטיח חוסן עסקי וקהילתי.

"קידום משמעותי - רק דרך שיתוף פעולה הדוק"

בהקמת פורום המנהיגות החדש, תצטרף תל אביב-יפו לערים מובילות נוספות בעולם, דוגמת לונדון, בוסטון, שטוקהולם ועוד, המקדמות שותפויות משמעותיות עם עסקים מובילים למען הסביבה והאקלים במסגרת תכניות City Business Climate Alliance.

בחודש שעבר יצאה עיריית תל אביב-יפו, באמצעות הרשות לאיכות סביבה וקיימות ו'תל אביב טק', בקול קורא המזמין את חברות הטק הגדולות בתל אביב-יפו לפורום מנהיגות משותף. בין מגוון החברות שהביעו נכונות לקחת חלק בפורום נמצאות: Check Point, Google, Imperva, Meta, Microsoft, monday.com, Riskified, Salesforce, Tipalti, Unity (ironSource), Via, Wix, and more
במסגרת הברית, נתכנן פרויקטים משותפים חוצי מגזרים בעלי ערך סביבתי וחברתי, ונשתמש ביכולות המשותפות של העירייה והחברות כדי לעמוד ביעדים שהתחייבנו אליהם בנושאי אקלים וסביבה. במסגרת התהליך החברות יבחרו את קבוצות העבודה המתאימות להן ויגדירו במשותף עם העירייה את הפרויקטים הנבחרים.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "משבר האקלים כבר כאן. ההחלטות שאנחנו מקבלים כעת משפיעות על השלכות המשבר בעתיד. אני מברך על נכונות חברות הטק להצטרף לפורום המנהיגות, כדי להוביל שינוי. אנחנו יוצאים ביחד לתהליך משותף שבו ניצור פרויקטים פורצי דרך עבור העיר ותושביה, במאמץ משותף למען האקלים והסביבה."

סגן ראש עיריית ת"א-יפו, ראובן לדיאנסקי, ממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר: "אני מאמין שקידום משמעותי של הקיימות בתל אביב-יפו יכול להיעשות רק על ידי שיתוף פעולה הדוק בין העירייה, התושבים והמגזר העסקי-הציבורי בעיר. ההירתמות של חברות ההייטק הגדולות הפועלות בתל אביב לנושא היא חשובה ביותר ואני בטוח שעוד עסקים רבים יצטרפו למשימה. אני מוכרח לציין כי ההתרשמות שלי מפגישות שקיימתי עם מנהלי הגופים והמתחמים הגדולים ששוכנים בעיר כמו קניונים, הקריה הצבאית ואוניברסיטה בתל-אביב היא שישנה נכונות אמיתית מצד כולם לשתף פעולה על מנת לקדם ערכים של קיימות במתחמים שלהם וחלקם כבר עושים זאת. אירוע ההשקה הוא יריית הפתיחה לפרויקט פיתוח עסקים ומתחמים ירוקים שהרשות לאיכות הסביבה וקיימות תתחיל להפעיל בעיר החל מהשנה הקרובה."

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully