וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 מיליון עוקבים: הטיקטורים המובילים באירופה יסיירו השבוע בישראל

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 11:33

המשלחת שמחזיקה יחדיו בלמעלה מ-30 מיליון עוקבים תיפגש עם נשיא המדינה, תבקר בכנסת ביום הולדתה ה-74, תסייר בעיר העתיקה בירושלים ובכותל המערבי ותגיע ליד ושם

הטיקטוקרים המובילים באירופה. מיכאל תומרקין,
המשלחת מאירופה, שמחזיקה יחדיו בלמעלה מ-30 מיליון עוקבים/מיכאל תומרקין

משלחת רשמית ראשונה של טיקטוק ישראל יחד עם משרד החוץ הישראלי מארחת השבוע בישראל 14 יוצרי תוכן מובילים מאירופה. משתתפי המשלחת יוצרים תוכן בעיקר בתחומי הבידור, הלייפסטייל והטיולים, ומגיעים מבריטניה, אירלנד, איטליה, צ'כיה, רומניה והונגריה. אליהם מצטרפים במסעם שבעה יוצרים ישראלים מובילים, כאשר לדברי הנציגות המקומית של טיקטוק בישראל "המטרה של המשלחת היא לחשוף את חבריה לתרבות המקומית, את היופי של המדינה ולהפגיש אותם עם האנשים ולייצר תוכן איכותי שיהדהד ברחבי אירופה".

חברי המשלחת המחזיקים יחדיו בלמעלה מ-30 מיליון עוקבים יבקרו בכנסת ישראל ביום הולדתה ה-74, יסיירו בעיר העתיקה הירושלים ובכותל המערבי, יבקרו ביד ושם, מרכז פרס לשלום, שוק לוינסקי בתל אביב ואף יפגשו עם נשיא המדינה, בוז'י הרצוג. לירון ריפמן, מנהלת מדיניות ציבורית וקשרי ממשל, טיקטוק ישראל: "היכולת של טיקטוק להדהד סיפורים מקומיים ברחבי העולם באופן שחוצה תרבויות, מגזרים וגילים, יוצר קהילה גלובלית ענקית בה כולם מרגישים בטוחים ליצור ביחד. המטרה שלנו במשלחת הזאת היא להביא לחיים את הקהילה הגלובלית המשגשגת של טיקטוק וליצור חיבורים אנושיים ותרבותיים".

הטיקטוקרים המובילים מאירופה. מיכאל תומרקין,
"המטרה של המשלחת היא לחשוף את חבריה לתרבות המקומית"/מיכאל תומרקין

דוד סרנגה, ראש חטיבת הדיגיטל במשרד החוץ: "משרד החוץ הישראלי היה בין משרדי החוץ הראשונים בעולם להצטרף לטיקטוק, מתוך כוונה לייצר שיח עם הדור הצעיר הנמצא בפלטפורמה. מטרתנו שחברי המשלחת יחוו מראות, צבעים וקולות שלא תמיד משתקפים בדעת הקהל הבינלאומית ויהדהדו את שיראו בארצותיהם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מי הם היוצרים הנבחרים? להלן הנציגויות הבולטות מהמדינות השונות:

@beithanassi כשטיקטוקרים מכל העולם מבקרים בבית הנשיא #tiktok #tiktokisrael #ביתהנשיא #discoverisrael ♬ Hey It's Me - Official Sound Studio

בריטניה: וורן רובי (Warren Robie) הוא יוצר בריטי המתמקד בבידור ובלייפסטיל. וורן מגיע אלינו מליברפול, כילד הוא חלם להיות כדורגלן, והקדיש את כל מאמציו לנושא, עד שבגיל 15 גילה את היוטיוב והבין שהוא אוהב לצלם ולתעד את חייו. הוא המשיך לשלב את חיבתו לתיעוד לצד לימודים בביה"ס ובתואר למשפטים, עד שהבין שזה לא עושה אותו מאושר - ועבר ב-2021 להיות טיקטוקר שמפרסם מאות סרטונים בשנה. בשנה האחרונה הוא מתמקד בסרטוני POV (נקודת מבט) החושפים סיפורים, דמויות ומחשבות ב-60 שניות. כעת יש לו 3.2 מיליון עוקבים, והוא טוען שלשמח את הצופים שלו זה מה שהופך אותו למאושר באמת.

אירלנד: מארי-רוז סימפסון (Mary Rose Simspon) היא יוצרת אירית המתמקדת בלייפסטייל. מארי-רוז החלה את דרכה בטיקטוק ב-2018, בעיקר בשיתוף וולוגים יומיים ומערכונים הומוריסטים. היא יזמית המקדמת בריאות נשים עם עסק משלה, MyLadyBug, אשר שולח מוצרי היגיינה נשית בהתאמה אישית למנויות מדי חודש. תחומי העניין שלה כוללים טכנולוגיה, צילום, עיצוב הבית, אפייה ואופנה. היא זכתה לחשיפה רבה באירלנד כאשר שיפצה את הבית המשפחתי הוויקטוריאני הכפרי בן ה-200 שנה של סבתה. תיעוד השיפוץ עלה לרשת, לטלוויזיה ולאתרי החדשות המקומיים וזכה לאהדה רבה.

רומניה: לורה ורהה וסבסטיאן סקאן (Laura Vereha & Sebastian Secan) הם זוג יוצרים מרומניה המתמקדים בטיולים ונסיעות. הזוג התחיל את דרכו בעולם העיתונות, וכל אחד מהם מחזיק בלפחות 15 שנות ניסיון בתחום. עם זאת, הם החליטו לשנות כיוון מקצועי ולממש את אהבתם לטיולים ברחבי העולם. ב-2018 הם פתחו בלוג טיולים שהפך במהרה לאחד המפורסמים והבולטים ברומניה, בו הם מציגים מקומות מבודדים ולא ידועים ברומניה, המספקים הצצה מרהיבה לנופים ולאטרקציות שבה, לצד חוויות מרחבי העולם. ביחד הם ביקרו ב-46 מדינות, והם גם מעבירים טיולים מאורגנים לקבוצות ברחבי העולם.

הונגריה: ויויאן סאפי (Vivien Sápi) היא יוצרת הונגריה המתמקדת בבידור, טיולים ולייפסטייל. ויויאן היא דיילת לשעבר שאוהבת לצחוק על הכל. היא נוטה להתבדח בחשבון הטיקטוק שלה, בין אם דרך סיפורים משעשעים או דרך שירה פארודית. היא איבדה את עבודתה כדיילת בקורונה, ומאז נכנסה לרשימת עשרת הטיקטוקרים המובילים בהונגריה, והמשיכה להתעסק בטיולים דרך הטיקטוק. כסגירת מעגל אישית - היא באה לבושה במדי דיילת לקבל את פרס כוכבת השנה של GLAMOR ל-2022.

צ'כיה: אדם קג'ומי (Adam Kajumi) הוא יוצר צ'כי המתמקד במוזיקה ולייפסטייל. אדם הוא משפיען ומוזיקאי צ'כי ממוצא אפגני, שפעיל בטיקטוק מזה שבע שנים. הוא חובב משחקים, מכוניות, מוזיקה וריקודים, והוציא חמישה שירים מצליחים בצ'כיה בחמש השנים האחרונות. הוא גינה בפומבי גזענות, שנאת זרים ווולגריות, אך במקביל הצהיר כי בשל מקצועו כמשפיען, אין לו זמן או כוונה ללכת לבחירות או להתעסק בפוליטיקה.

איטליה: ג'ינברה אולמו (Ginevra Olmo) המכונה "ג'ינג'י" היא בלוגרית איטלקית המתמקדת באוכל. ג'ינג'י היא בלוגרית טיולים שלא מבשלת בכלל, אבל בהחלט אוכלת. היא סיימה תואר בלימודי שפות לפני הקורונה, ואז השתנה מסלול חייה - היא פתחה חשבון טיקטוק בזמן הסגר וצברה יותר עוקבים ממה שיכלה לדמיין (2.1 מיליון). רבים מהסרטונים המצליחים שלה כללו את אמא שלה, ולאחר שכנועים, היא פתחה חשבון טיקטוק גם לאמא שלה שהפכה לטיקטוקרית מצליחה בעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully