וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת שיא לבנק אוף אמריקה: 608 פטנטים בתחום אבטחת מידע ובינה מלאכותית

9.2.2023 / 21:25

הפורטפוליו הפעיל הכולל של BofA, המונה 5,837 פטנטים, מגיע מיותר מ-6,700 ממציאים ב-42 מדינות בארה"ב וב-14 מדינות ברחבי העולם

בנק אוף אמריקה. יחצ,
בנק אוף אמריקה/יחצ

בנק אוף אמריקה הכריז על שנת 2022 כשוברת שיאים בפטנטים שהתקבלו, עם 608 פטנטים, עלייה של 19% בהשוואה לשנה קודמת. פטנטים אלו מייצגים חדשנות בתחומים רבים, כולל בינה מלאכותית, למידת מכונה, אבטחת מידע, ניתוח נתונים, בנקאות ניידת ותשלומים. שיא זה הושג עת שמשרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית הנפיק כ-1% פחות פטנטים בסך הכול בשנת 2022. הבנק טיפס מהמקום ה-86 למקום ה-75 ברשימת 300 בעלי הפטנטים המובילים של איגוד בעלי הקניין הרוחני.

"תרבות החדשנות שלנו מונעת מתשוקתם של ממציאנו להעלאת רעיונות, פיתוח ורישום פטנטים עבור יכולות משמעותיות למען לקוחותינו וחברי הצוות שלנו", אומרת אדיטיה בהאסין, מנהלת טכנולוגיה ומידע ראשית בבנק אוף אמריקה. "ההשקעה השנתית של למעלה מ-10 מיליארד דולר בחידושים אלה זיכתה את החברה שלנו בפורטפוליו פתרונות -מוגני-פטנט הכוללים בינה מלאכותית (AI), אבטחת סייבר, תשלומים וטכנולוגיות אחרות המסייעות ללקוחותינו לקיים חיים פיננסיים טובים יותר".

גורם מרכזי לצמיחה בכמות הפטנטים של הבנק הוא כוח העבודה המגוון שלו. יותר מ-6,700 ממציאים ב-42 מדינות בארה"ב וב-14 מדינות בעולם, חתומים על 5,837 הפטנטים של הבנק. מבין הממציאים של BofA - 26% הן נשים, בעוד שפחות מ-17% מהממציאים בעולם הן נשים.

רעיונות "מהירים ועצבניים"

ויקטוריה דרבניק, מנהלת אינטגרציית פיקדונות ותשלומים, היא אחת הממציאות של החברה. לזכותה רשומים 52 פטנטים שהוגשו ו-43 מתוכם שאושרו, המשתרעים על פני קטגוריות הכוללות ניהול אוצר עולמי, הונאה ובנקאות דיגיטלית.

אחד מפרסומי הפטנטים האחרונים שלה קשור להתאמה אישית של ממשקי לקוח במספר ערוצים בנקאיים והיא מובילה צוות האחראי על פיתוח מוצרים חדשים.

"במקור, הגעתי מעולם הסטארט-אפים, שבו הרעיונות היו 'מהירים ועצבניים'", היא אומרת. "בבנק אוף אמריקה, אני מקבלת רוח גבית למינוף הלך רוח דומה, כדי לחלום בגדול, לזהות הזדמנויות חדשות ודרכים חדשות למנף טכנולוגיה כדי לעזור ללקוחותינו לנהל טוב יותר את חייהם הפיננסיים".

באמצעות הפיכת החדשנות לאחריות קולקטיבית של כל חברי הצוות, החברה מחזקת את מחויבותה לכוח עבודה מגוון שבתורו מייצג את לקוחותיה המגוונים. הקפדה על שילוב נקודות מבט מגוונות לאורך מחזור החיים של חדשנות ופיתוח טכנולוגי מאפשרת ללקוחות לקבוע כיצד ומתי הם מעדיפים לקיים את פעילותם הבנקאית, באופן המאובטח ביותר שאפשר.

"הפילוסופיה של BofA כלפי פטנטים היא ייחודית ותכליתית, מכיוון שאיננו מסתמכים על מעבדת חדשנות או קבוצת מו"פ כדי להמציא", אמר ג'ו קסטינדו, מנהל טכנולוגיית שירותים מסחריים. "כל חבר צוות יכול לחדש ולרשום פטנטים, ובכך, למנף את נקודות המבט המגוונות שלנו כדי להניע פתרונות ממוקדי-לקוח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully