וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה לא קרה עד עכשיו? הפיצ'ר שכולנו צריכים מגיע לספוטיפיי

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 9:31

לא עוד רעש לבן ושירי ילדים: ענקית הסטרימינג השיקה כפתור חדש שימנע מפלייליסטים ספציפיים להשפיע על המלצות המוזיקה שלכם. כך זה עובד

ספוטיפיי. ShutterStock
ספוטיפיי/ShutterStock

ענקית הסטרימינג ספוטיפיי (Spotify) השיקה בסוף את ה-Exclude from your Taste Profile ("אל תכלול בפרופיל הטעם שלי"), פיצ'ר חדש שימנע מרשימות השמעה נבחרות להשפיע על המלצות המוזיקה המותאמות אישית באפליקציה.

"אנו מבינים מדוע אולי אינכם רוצים שמוזיקה לילדים תופיע ברשימות ה-Blend שלכם, או שרעש לבן ישתלט על ה-Discover Weekly שלכם. זו הסיבה שאנו מציגים תכונה חדשה שתהפוך את ההתאמה האישית לטובה מתמיד: היכולת לא לכלול רשימות השמעה נבחרות מפרופיל הטעם שלך", נכתב בבלוג הרשמי של ענקית הסטרימינג.

הפיצ'ר החדש זמין רק ברשימות השמעה - ולא באופן ספציפי באלבומים או שירים בודדים. לדברי ענקית הסטרימינג, עבור אנשים שיש להם רשימות השמעה ספציפיות לפעילויות ספציפיות - כמו שינה (רעש לבן), אימון או מוזיקת לילדים - ההמלצות שלהם עלולות לפעמים לכלול שירים ואמנים שאינם מתאימים להרגלי ההאזנה הכלליים שלהם.

פיצ'ר Exclude from your Taste Profile בספוטיפיי. ספוטיפיי,
פיצ'ר Exclude from your Taste Profile בספוטיפיי/ספוטיפיי

פרופיל הטעם הוא הפרשנות של ספוטיפיי לטעם המוזיקלי שלנו בהתבסס על מה שאנחנו מאזינים לו ואיך שאנחנו מאזינים לו. "זה עוזר לנו להתאים אישית את חוויית הספוטיפיי שלכם על ידי מתן המלצות וחוויות", מסבירים בספוטיפיי. עם זאת, בחברה מסבירים ששירים שסומנו בלב (לייק) ישפיעו על ההמלצות.

הפיצ'ר זמין החל מהיום ב-iOS ובאנדרואיד, וגם בגרסת הדפדפן (Web). איך זה עובד? בחרו בפלייליסט הרלוונטי, לחצו על כפתור שלוש הנקודות ליד החלק העליון של רשימת ההשמעה, ואז על Exclude from your Taste Profile.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully