וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת YouCC מתרחבת ופותחת משרד ראשון ביבשת האירופית

שוק הענן הבריטי הוא הגדול ביותר באירופה, מוערך בלמעלה מ-40 מיליארד ליש"ט וצפוי לגדול בכ-50% עד סוף 2024. השוק מתמודד עם אתגרים ומורכבויות בכול הנוגע לאבטחת מידע בסביבות הענן. הנציגות הלונדונית החדשה של YouCC תספק פתרונות ושירותים המתמחים באבטחת מידע בענן

רימון כהן. יחצ,
רימון כהן, מנכ"ל חברת YouCC/יחצ

חברת YouCC, הפעילה בעולמות אבטחה והגנת הענן (Cloud Security), מודיעה על התרחבותה ופתיחת משרד בבירה הבריטית לונדון. ההתמקדות והבחירה בשוק הבריטי מתבצעת לאחר בחינה מעמיקה של פוטנציאל השוק אותה ביצעה החברה. תוצאות הבחינה לימדו על הטרנספורמציה הדיגיטלית המשמעותית אותה עוברת הכלכלה האנגלית, שמרכזה בלונדון - בדגש על תעשיות: הפיננסים, ההייטק והשירותים. מחברת YouCC נמסר כי ההשקעה בפתיחת הסניף תהא בהיקף של מיליוני שקלים. מדובר בסנונית ראשונה ביבשת האירופית, ומשרדים נוספים מתוכננים לקום במדינות נוספות בהמשך.

הנציגות הלונדונית של החברה תהווה זרוע מכירה של פתרונות אבטחת מידע בענן, ובין היתר תעסוק בהטמעה וייעוץ בעולמות ה-CI/CD Security, API Security , Security Automation ועוד. בימים אלו מגייסת החברה צוות מקומי שיוכשר על ידי חברת האם בישראל.

חברת YouCC טכנולוגיות, מקבוצת Octally, הינה ספקית שירותים מקצה לקצה לאבטחת מידע בענן - בדגש על תחום הגנת סביבות הארגונים המוקמות בענן. בין היתר מבצעת החברה פרויקטי הקמת סביבות ענן מאובטחות, אבטחה של סביבות קיימות בענן ושירותים מנוהלים. החברה משמשת שותפה של חברות טכנולוגיה מובילות המציעות פתרונות Best of Breed להגנה ותפעול של סביבות הענן, בהן - Microsoft, Google Cloud ,OX Security ,Palo Alto , Fortinet, Torq, F5, Sentra ועוד.

"לא רק דרישות שוק מסורתיות"

רימון כהן, מנכ"ל חברת YouCC, ציין: "מנתוני מנהל הסחר הבינ"ל האמריקאי עולה כי שוק הענן הבריטי הוא הגדול ביותר באירופה, וארגונים בריטים רבים נמצאים ברמת התפתחות ובשלות גבוהה לטרנספורמציה דיגיטלית והגירה לענן. היקף שוק הענן הציבורי בבריטניה הוערך בשנת 2022 בלמעלה מ-40 מיליארד ליש"ט, והוא צומח בקצב מהיר ועשוי להגיע לכדי 60 מיליארד ליש"ט בסוף 2024. אתגרי האבטחה המשמעותיים של כלל הארגונים המתפתחים הינם בריבוי עננים, בתצורה ההיברידית בהם הארגונים מושקעים, וביכולת לאבטח את המערכות והמידע בתצורות ענן מורכבות.

"לאור התפתחות מואצת זו, הצורך בפתרונות אבטחת מידע חדשניים העונים לאתגרי עידן הענן הנוכחי הולכים וגדלים. הדבר בא לידי ביטוי בדרישות השוק המסורתי אך גם בגזרת הסטארטאפים החדשים הקמים בבירה הלונדונית בצורה מוגברת בשנים האחרונות - שני ורטיקלים אליהם מכוונת החברה".

שמיל משעלי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-YouCC, אמר: "השוק הבריטי ככלל, וזה המצוי בלונדון בפרט, הוא אחד המרכזים הטכנולוגיים הגדולים בעולם. בבריטניה פעילות למעלה מ-100 אלף חברות תוכנה, היקף ההשקעה של של קרנות הון סיכון בסטארט אפים עומד על עשרות מיליארדי דולרים בשנה - יותר מהיקף ההשקעה בצרפת וגרמניה גם יחד. שוק זה מהווה עבורנו הזדמנות אדירה, ובכוונתנו לממש ולמנף אותה. YouCC הפכה למרכז ידע ישראלי בתחום אבטחת המידע בענן, וכעת אנו רוצים להביא זאת לידי ביטוי גם מחוץ לגבולות ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully