וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש ל-iOS הקריס את אפליקציית גוגל תמונות

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 13:43

רק שוחרר - וכבר עשה בעיות: עדכון גרסת מערכת ההפעלה לאייפון, iOS 16.3.1, גרם לבעיה בטעינת אפליקציית התמונה של גוגל. בינתיים, בחברה כבר הספיקו לשחרר עדכון שפותר הבעיה

גוגל תמונות קורס בגלל עדכון אבטחה/צילום מסך
גוגל תמונות. ShutterStock
אפליקציית גוגל תמונות/ShutterStock

אתמול (שני) שחררה אפל את עדכוני iOS 16.3.1 ו-iPadOS 16.3.1 לאייפון ולאייפד, ולצד עדכוני אבטחה ותיקוני באגים, נוספה בעיה חדשה - קריסה מיידית של אפליקציית התמונות של גוגל, Google Photos. לפי דיווח באתר The Verge, באפל או בגוגל לא התייחסו עד כה לתלונות של משתמשים ברשות החברתיות, וטרם ברור אם מקור הקריסה הוא דווקא בצד השרת.

עדכון: גוגל שחררה עדכון גרסה לאפליקציה שפותר את הבעיה

עם זאת, אחד מהשינויים הוא טלאי לפרצת יום אפס, שעשויה להיות מנוצלת באופן פעיל. אפל הגדירה את הפרצה, כפרצת ליבה, והעדכון מיועד לכל בעלי אייפון 8 וצפונה וסוגים שונים של אייפד - לרבות iPad Pro, iPad Air 3 ואחריו, iPad דור חמישי ואילך ואחרים. לפי הרישום של אפל, הפרצה מאפשרת לאפליקציה להריץ קוד שרירותי, עם הרשאות גישה לליבת המערכת. על פי הידוע לחברה, הפרצה נוצלה באופן פעיל.

כך, למעשה, תצטרכו לבחור אם אתם מעדכנים את מערכת ההפעלה ולא חושפים את עצמכם לפרצת אבטחה, ולפחות כרגע, נמנעים מעדכון גרסה למכשיר שלכם. באופן כללי, על אף המיתוסים, ההמלצה היא תמיד לעדכן את מערכת ההפעלה כדי לשפר את הביצועים ולסגור פרצות אבטחה קריטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully