וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן פלד וסטטיק: קמפיין הסיבים החדש של פרטנר

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 13:10

לצד סטטיק, קבוצת התקשורת גייסה שחקן חיזוק לקידום רשת הסיבים האופטיים - השחק והיוצר אילן פלד. הקמפיין יוצא בהמשך להודעה של פרטנר לפני כחודש, על כך שחתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים

סטטיק ואין פלד עם סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, אסף אביב. מיכה לובטון,
סטטיק ואין פלד עם סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, אסף אביב/מיכה לובטון

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב (רביעי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), אליו מתלווה הפעם אורח מפתיע - השחקן והיוצר אילן פלד. הקמפיין החדש מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר חדשות ב-69 שקל לחודש ל-3 חודשים ראשונים והתקנה ללא תשלום בבניינים.

לדברי פרטנר, מדובר בפריסת הסיבים הגדולה בישראל, כאשר בדו"ח האחרון לרבעון השלישי של 2022 דיווחה על 929 אלף בתים נגישים לסיבים ו-277 אלף מנויים. את הקמפיין, אותו ביים שחר סגל, מלווה מנגינת השיר "דובשנייה" של האמנים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז.

פרטנר החלה לפרוס סיבים ב-2017 עם טכנולגייה ייחודית לה שנקראת p2p ותויגה כ'סיב פרטי'. בטכנולוגיה זו יש פורט ייעודי לכל לקוח, והמשמעות היא אינטרנט יותר מאובטח ויציב ופחות תלות הדדית בין השכנים. בחודשים האחרונים החלה פרטנר לפרוס במקביל גם בטכנולוגיית ג'יפון, בדומה לשאר חברות הסיבים בישראל. הפריסה של פרטנר מתפרסת על מספר הישובים הגדול בישראל כאשר היא החברה היחידה שלא גובה דמי התקנה בבניינים.

סטטיק ואילן פלד. מיכה לובטון,
סטטיק ואילן פלד/מיכה לובטון

הקמפיין יוצא בהמשך להודעה של פרטנר לפני כחודש, על כך שחתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים. ההסכם מאפשר לפרטנר להיות ספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל, כך שהיא יכולה להציע שירות למירב משקי הבית בארץ, אף במקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה, ובכך לחזק את התחרות באזורים אלה לטובת הצרכנים.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: "אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית בעולם הסיבים ומזמינים את הלקוחות להצטרף לתשתית הפייבר הגדולה בישראל. אנו מגיעים למירב משקי הבית במדינה וכל לקוח שיבחר בנו ייהנה מאינטרנט סיבים עצמתי ומהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully