וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בעמק הסיליקון: מנכ"לית יוטיוב הודיעה על פרישה

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 21:09

אחת הנשים החזקות בעמק הסיליקון הודיעה על פרישה - אחרי יותר מ-25 שנה בענקית הטכנולוגיה. "מתחילה פרק חדש המתמקד במשפחה, בבריאות ובפרויקטים האישיים שלי שאכפת לי מהם"

סוזן ווצ'יסקי. GettyImages
סוזן ווצ'יסקי/GettyImages

לאחר עשור בתפקיד - מנכ"לית יוטיוב ואשת העסקים האמריקנית, סוזן ווצ'יסקי, הודיעה היום (חמישי) כי היא מסיימת את תפקידה בחברה - כך פורסם בבלוג פוסט באתר החברה. "היי יוטיוברים. "לפני 25 שנה קיבלתי החלטה להצטרף לשני בוגרי סטנפורד שבנו מנוע חיפוש חדש. שמותיהם היו לארי וסרגיי", כתבה ווצ'יסקי. לארי וסרגיי, הם כמובן שני מייסדי גוגל - לארי פייג' וסרגיי ברין.

"היום, אחרי כמעט 25 שנה כאן, החלטתי לפרוש מתפקידי כמנכ"לית יוטיוב ולהתחיל פרק חדש המתמקד במשפחה, בבריאות ובפרויקטים האישיים שלי שאכפת לי מהם", הוסיפה. עם זאת, ווצ'יסקי ציינה כי היא תמשיך בטווח הארוך לייעץ למנכ"ל גוגל והחברה האם-האם אלאפבית, סונדאר פיצ'אי.

על פי הערכות, ההון האישי של ווצ'יסקי, נכון ל-2022, שווה 765 מיליון דולר. עם הקמת חברת גוגל בספטמבר 1998, שכרו מייסדי החברה, לארי פייג' וסרגיי ברין משרד במוסך של משפחת ווצ'יסקי במנלו פארק, ובשנת 1999 הפכה סוזן למנהלת השיווק הראשונה של חברת גוגל.

ב-2006 עודדה את גוגל לקנות את יוטיוב, שנוסד רק שנה קודם לכן. שמונה שנים מאוחר יותר, ווצ'יסקי תפסה שליטה מלאה על שירות הווידאו והפכה לאת הנשים הבודדות שניהלו עסק כל כך גדול בתחום הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully