וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה החדשה? אינסטגרם מעתיקה את טלגרם

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 22:16

הרשת החברתית השיקה את "ערוצים", שירות צ'אט שמאפשר ליוצרים לשמור על קשר קרוב יותר עם העוקבים שלהם, בדיוק כמו בטלגרם. כך זה עובד

הערוצים באינסטגרם. אינסטגרם,
הערוצים באינסטגרם/אינסטגרם

עכשיו זה רשמי, אינסטגרם מעתיקה מתחרה נוספת: מנכ"ל מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הכריז הערב (חמישי) על פיצ'ר חדש באינסטגרם - "Channels" ("ערוצים"). שירות הצ'אט החדש מאפשר ליוצרים לשתף הודעות, סקרים ותמונות עם העוקבים על מנת ליצור איתם קשר ישיר יותר, בדומה לפיצ'ר הערוצים בטלגרם. את הפיצ'ר החדש הציג צוקרברג על ידי פתיחת ערוץ משלו, שבו הוא מתכנן לשתף בהמשך עדכונים על מטא.

לדבריו של צוקרברג, שירות הצ'אט יגיע לפייסבוק מסנג'ר בחודשים הקרובים, ובהמשך תתווסף האפשרות לצרף יוצר תוכן נוסף לערוץ ולפתוח דיון שאלות ותשובות (AMA). בינתיים, אינסטגרם בודקת את הערוצים עם יוצרים נבחרים בארה"ב, ומתכננת להרחיב את שחרור הפיצ'ר בחודשים הקרובים.

הערוץ של צוקרברג. צילום מסך, צילום מסך
הערוץ של צוקרברג/צילום מסך, צילום מסך

למעשה, התכונה החדשה נותנת ליוצרים דרך חדשה לעדכן את העוקבים שלהם בתוך האפליקציה. עד כה, יוצרי תוכן מפרסמים סטורי כדי לשתף חדשות ועדכונים עם העוקבים שלהם, אך כעת יש להם אפשרות להשתמש בדרך ישירה יותר כדי ליצור קשר קרוב עם העוקבים שלהם. מי שמצטרף לערוץ יכול להגיב להודעות ולהצביע בסקרים, אך אינו יכול להשתתף בשיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully