וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד כל הסיכויים: לסנאפצ'ט יש יותר מ-750 מיליון משתמשים פעילים

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 11:13

חרי שהביאה לעולם את פורמט הסטוריז והפילטרים - והתרסקה בגלל הצמיחה של אינסטגרם, הרשת החברתית מפרסמת נתונים מעודדים במיוחד. ומה צפוי קדימה?

סנאפצ'ט. ShutterStock
סנאפצ'ט/ShutterStock

סנאפ, החברה האם של אפליקציית סנאפצ'ט, הודיעה בסוף השבוע כי הגיעה ליותר מ-750 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. החברה גם ציינה לאחרונה כי 375 מיליון משתמשים נכנסים לאפליקציה מדי יום. על אף שזה רחוק מ-2.96 מיליארד משתמשים חודשיים ו-2 מיליארד משתמשים פעילים לפייסבוק, מספרי המשתמשים של סנאפצ'ט נמצאים במגמת עלייה, ובחברה שואפים לחצות את רף המיליארד רשומים בתוך כשלוש שנים.

אם מפרקים את הנתונים האלה קצת, רוב הקהל של סנאפצ'ט נמצא מחוץ לארצות הברית וקנדה, שם יש לרשת החברתית יותר מ-150 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. אוון תומאס, מנכ"ל סנאפ, אמר שרוב המשתמשים באפליקציה הם בני 13 עד 34 ביותר מ-20 מדינות, והמשתמשים מפרסמים יותר מ-5 מיליארד תמונות בכל יום. לשירות המנוי סנאפצ'אט פלוס, בינתיים, יש יותר מ-2.5 מיליון מנויים - קצת יותר משבעה חודשים לאחר שעלה לאוויר.

וואלה! תתחברו/וואלה! תתחברו

נדגיש: אלו נתונים מעודיים מאוד לסנאפצ'ט לאחר שנה קשה במיוחד. מניית החברה צנחה ביותר מ-80% בין סוף 2021 לאמצע השנה שעברה, אז פיטרה כ-1,300 עובדים. לאפליקציה תחרות מאוד קשה מול אינסטגרם (שהעתיקה אותה), ומול הרשת החברתית הסינית טיקטוק, שהפכה לפופולרית ביותר בקרב בני נוער בשנים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully