וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואה של המהפכה? התקבל האישור האירופי למכשיר חדש לתפקוד מיני

חברת Ohh-Med Medical Ltd, המייצרת את המכשיר המהפכני Vertica®, קיבלה את האישור האירופי (CE-MDR)

מכשיר ורטיקה. יחצ,
ישנה חיים? מכשיר ורטיקה/יחצ

חברת Ohh-Med Medical Ltd. , אשר פיתחה את המכשיר החדשני Vertica,, מכשיר המאפשר שיפור התיפקוד המיני של גברים באמצעות טכנולוגיית RF, קיבלה השבוע את האישור האירופי (CE-MDR). עם קבלת תעודת ה-CE, החברה מתחילה לממש את ההסכמים הרבים שנחתמו עם מפיצים במדינות אירופאיות ולהמשיך לפתח טריטוריות נוספות ברחבי העולם.

הטכנולוגיה מבוססת על רעיון של מייסד ומנכ"ל החברה, דניאל לישינסקי, יזם סדרתי מנוסה מותיקי תעשיית היי-טק בישראל ומומחה בפתרונות הנדסיים חדשניים הכוללים מוליכים למחצה, תקשורת, תכנון ויישום מערכות טכנולוגיות מורכבות. לישינסקי מביא ניסיון רב עם חברות טכנולוגיה מצליחות, כולל: LSI Logic, Saifun Semiconductors, Mellanox Technologies, Zoran Semiconductors, Syneron Medical וייסד את חברת Endymed Medical, המתמחה במיכשור למיצוק העור. בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון, המכון הטכנולוגי הישראלי.

הרעיון להקמת הרעיון מאחורי מכשיר ה-Vertica, נולד בשנת 2016 בעקבות חיפוש אחר איברים נוספים בגוף שניתן לשקם בהם סיבי קולגן. חשיפה למאמר רפואי שסקר את תפקיד הקולגן במנגנון הזיקפתי אצל גברים, עורר בו את הרעיון - פיתוח מכשיר לשיקום הקולגן במנגנון הזיקפתי באמצעות אנרגיית RF.

לישינסקי ייצר בביתו אבטיפוס ראשון שיעילותו נבדקה בשנת 2018 בניסוי קליני ראשוני ביחידה לניורו-אורולוגיה במרכז הרפואי רמב"ם, בהובלתו של פרופ' אילן גרינולד. בעקבות התוצאות הטובות של הניסוי קיבל מכשיר הורטיקה את אישור משרד הבריאות לשיווק בישראל, וכעת גם את האישור אירופי (CE-MDR) . כיום החברה גם נערכת לביצוע ניסוי קליני רחב-היקף לצורך הגשת בקשה ל-FDA בארה"ב.

דניאל לישינסקי, מנכ"ל ומייסד החברה: "אנו נרגשים מאוד לקראת קבלת האישור האירופי CE, ומחכים כבר לעזור למיליוני גברים ברחבי העולם. מהנתונים המוכרים לרפואה מתברר ששיעור הגברים הסובלים מקשיי זיקפה תואם לגיל שלהם: כ-40%-45% בשנות הארבעים לחייהם, וכ-60%-65% בשנות הששים לחייהם. אנחנו נוגעים בעצב חשוף בחייהם של הרבה אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully