וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הוט משיקה את סטרימר חדש ומתקדם: הכירו את HOT ONE

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 20:18

המוצר החדש, שיהיה תחילה זמין בלעדית ללקוחות קיימים בסיבים, פותח בשיתוף מותג האודיו BANG&OLUFSEN ומשלב תמיכה בעוזרת הקולית של גוגל

HOT ONE. HOT,
HOT ONE/HOT

חברת HOT השיקה הבוקר (שני) את HOT ONE - סופר-בוקס, מוצר הדגל החדש של החברה. הסטרימר החדש, שיהיה זמין בלעדית ללקוחות HOT בסיבים, יאפשר חווית צפייה שתהפוך את המסך למרכז המדיה הביתי, באמצעות ממשק פרסונאלי שיכלול עוזר וירטואלי מבית גוגל ואפשרות לביצוע שיחות וידאו, שליטה על הבית החכם, הזמנת אוכל, קניות, האזנה למוסיקה והכל על גבי המסך.

HOT תספק חווית תוכן פרסונלית לבעלי HOT ONE, שתכלול ממשק משתמש ייחודי עם מסך אישי לכל לקוח שיהווה שער לכלל התכנים והשירותים שהלקוח צורך. כמו כן, הממשק יציע חוויה אישית איכותית עם התאמות פרסונליות של תוכן וגישה ישירה לכל שירותי הסטרימינג שזמינים בישראל.

לדברי החברה, HOT ONE פותח ביחד עם חברת SAGECOM וחברת BANG&OLUFSEN (בנג אנד אולופסן), מותג האודיו היוקרתי מדנמרק, מה שאיפשר לשלב רמקולים מובנים עם טכנולוגיית הסראונד של Dolby ATMOS, שמספקת חווית שמיעה רב ממדית עם נפח סאונד שעוטף את החדר ונותן לצופה חווית סאונד עמוקה וצלולה להעשרת חווית הצפייה.

הסופר-בוקס מעוצב באופן חדשני עם חיפוי בד אקוסטי המכסה את הרמקול המובנה ומיקרופונים מובנים המאפשרים שליטה קולית במערכת שתוכל לשמש כעוזר וירטואלי. בנוסף, ישולב מעבד חזק, שיביא לשיפור זמני טעינה של אפליקציות ויעזור להאיץ את ביצועי החומרה והפעלת הווידאו באפליקציות.

ל-HOT ONE תמיכה באיכות תמונה 4K עם תמיכה בתקן HDR 10 המתקדם לתמונה חדה יותר.
תמיכה ב-Wi-Fi 6 תקן ה-Wi-Fi המתקדם המאפשר העברת נותנים במהירויות גבוהות, 5 BT (בלוטות') שיאפשר קישוריות יציבה יותר, Google Assistant ותמיכה באיכות 4K עם תמיכה בתקן HDR 10 לתמונה חדה יותר.

מחיר הסופר-בוקס החדש עומד על 39.90 שקלים בחודש, והוא תחילה יהיה זמין ללקוחות קיימים בלבד בסיבים. "אנחנו גאים ונרגשים להשיק את HOT ONE במטרה להעניק ללקוחות HOT חווית צפייה אולטימטיבית וחווית שימוש חדשנית ופשוטה, ולהפוך את המסך למרכז הבית לא רק בצפייה בטלוויזיה", אמר משנה למנכ"לית HOT, צביקה שיינפלד. "HOT ONE יאפשר ללקוחותינו לא רק ליהנות מחוויית שמע וצפייה חדשנית אלא גם ישמש כמרכז שליטה שיאפשר ללקוחות לבצע פעולות יום יומיות בקלות ובנוחות וכל זה עם ממשק מתקדם וחווית שימוש עוצמתית".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully