וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט דמוי-אדם החדש של שיאומי יוצג בסוף החודש

21.2.2023 / 10:30

ענקית הטכנולוגיה הסינית תציג לראשונה באופן פומבי את את הרובוט האנושי שלה, בכנס הסלולר הבינלאומי בברצלונה שיפתח ב-27 בפברואר. ומה המחיר?

הרובוט של שיאומי/שיאומי

ה-CyoberOne, הרובוט הומנואידי (דמוי אדם) של שיאומי, יוצג לראשונה בביתן החברה במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה (MWC), שתפתח ב-27 בפברואר. ענקית הטכנולוגיה הסינית הכריזה על הרובוט לראשונה בחודש אוגוסט האחרון.

בינתיים, שיאומי לא חשפה פרטים חדשים על ה-CyberOne מלבד מה שאנחנו כבר יודעים - הוא יודע לזהות 85 סוגים של צלילים סביבתיים ו-45 סיווגים של רגש אנושי.

בנוסף, הרובוט מגיע עם מפרט טכני מרשים: גובהו מטר ו-77 סנטימטרים, הוא שוקל כ-52 ק"ג ומסוגל להרים בכל אחת מידיו משא במשקל של כ-1.5 ק"ג.

CyberOne, הרובוט של שיאומי. שיאומי,
CyberOne, הרובוט של שיאומי/שיאומי

הוא כולל 21 מצבים של חופש תנועה המורכבים מ-13 מפרקים, כאשר כל אחד מהם מסוגל להגיב בתוך 0.5 אלפיות השניה -"מה שמאפשר לו לדמות באופן מלא תנועות אנושיות", אמרו בשיאומי. הפנים של הרובוט עשויים מפאנל OLED מעוקל להצגת מידע ונתונים בזמן אמת.

ה-CyberOne לא מיועד להיכנס לייצור המוני בזמן הקרוב, אך עשוי לקבל תג מחיר שינוע בין 600 אלף עד 700 אלף יואן (כ-90 עד 105 אלף דולר). הרובוט החדש הוא המוצר השני שיוצא ממעבדת הרובוטיקה של שיאומי, אחרי ה-CyberDog, כלב רובוטי שנועד להציג את היכולות ההנדסיות, שנחשף באוגוסט 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully