וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכום הכי גבוה אי פעם: מי מכר אייפון ב-63 אלף דולר ולמה?

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 12:43

קארן גרין קיבלה לפני 16 שנים מכשיר אייפון - ומאז הוא נשאר על המדף בביתה, כשהוא סגור באריזה. השבוע היא קיבלה עליו 63 אלף דולר במכירה פומבית

האייפון הראשון נמכר ב-63 אלף דולר. LCG Auctions,
האייפון הראשון נמכר ב-63 אלף דולר/LCG Auctions

יש לכם אייפון ישן בבית? יכול להיות שהוא שווה הרבה מאוד כסף: בשנים האחרונות השווי של המכשיר ששינה את העולם, האייפון הראשון (2G), ממשיך לעלות, ובתחילת השבוע נמכר דגם ייחודי ב-63 אלף דולר במכירה פומבית בארה"ב - הסכום הגבוה אי פעם עבור אייפון מקורי. קארן גרין, הבעלים של המכשיר, סיפרה בראיון ל-Insider שקיבלה את האייפון במתנה מחבריה בשנת 2007.

אלא שהייתה רק בעיה אחת: לגרין היו כבר שלושה קווי טלפון בחברת Verizon, ובעלי אייפון באותה תקופה יכלו להתחבר רק לרשת AT&T . במקום לשלם דמי ניתוק גבוהים ולהסתכן באובדן מספר הטלפון שלה, גרין השאירה את הטלפון על המדף במשך שנים, כשהוא סגור באריזה - דבר שבדיעבד השתלם לה במיוחד.

במהלך השנים, גרין שקלה למכור את הטלפון כמה פעמים, וב-2019 השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "Doctor & the Diva", בה מומחים נותנים שווי לפריטי אספנות. לאייפון המדובר ניתן ערך של כ-5,000 דולר בלבד.

בחודש אוקטובר האחרון פורסמה מכירה גדולה נוספת - אייפון דור ראשון סגור באריזה נמכר בכמעט 40 אלף דולר. באותה תקופה, גרין החלה להפעיל את העסק שלה, סטודיו לקעקועים קוסמטיים בשם Tattician שנמצא בניו ג'רזי. הצעות המחיר התחילו ב-2,500 דולר, אך בסוף, כאמור, היא קיבלה עליו 63 אלף דולר.

האייפון המקורי כלל 4 או 8 גיגה-בייט של אחסון, מסך מגע מסוג TFT, מצלמת 2 מגה-פיקסל ודפדפן אינטרנט. "הקופסה האייקונית כללה תמונה בגודל טבעי של האייפון עם 12 אייקונים על המסך. הוא הפך במהירות למוצר המצליח ביותר של אפל, שינה לעד את תעשיית הסמארטפונים, ונבחר להמצאת השנה של מגזין טיים ב-2007", נכתב בהודעה של בית המכירות הפומביות LCG Auctions.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully