וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי גלקסי S23 אולטרה מתלוננים על פגם במסך, וזו התשובה של סמסונג

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 12:10

סמארטפון הפרימיום של סמסונג נמצא בחנויות פחות מחודש, ומשתמשים ראשונים מתלוננים על עיוות במסך. בסמסונג מיהרו להגיב לאחד הלקוחות, וכתבו: "זה לא פגם במוצר. הכל בסדר עם הטלפון שלך"

Galaxy S23 Ultra. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy S23 Ultra/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שבועיים בחנויות הספיקו - ומשתמשים ברשתות החבתרתיות מתלוננים על פגם זעיר במסך של הגלקסי S23 אולטרה, סמארטפון הדגל החדש (והיקר!) של סמסונג. על פי התלונות, בפינות מסוימות של התצוגה קיים עיוות בשכבת הציפוי הפנימית המסך. אבל, מסתבר שזו לא בעיה חדשה ספציפית לגלקסי S23 אולטרה, וגם לא בעיה או פגם בייצור.

בעלים של גלקסי S23 אולטרה שהבחין בעיוות במסך, פרסם פוסט בטוויטר, ובו כתב: "יש כמה בעיות רציניות של בקרת איכות עם המכשירים הראשונים, או שאני פשוט האדם הכי חסר מזל. אלה שני טלפונים שונים, שניהם עם אותה בעיה. האם הזכוכית לא נאטמהכמו שצריך?". באופן מפתיע, בעמוד הטוויטר של סמסונג בריטניה השיבו ללקוח, וצייצו: "אם אתה מאיר באור חזק על התצוגה, חלקים מסוימים עשויים להיראות מעוכים, זה קורה בגלל תהליך האיטום מפני מים ואבק. זה לא פגם במוצר. הכל בסדר עם הטלפון שלך".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

למעשה, סמסונג התייחסה לשאלות בנוגע לתופעה כבר בשנה שעברה, שבועות לאחר שהמכשיר נשלח ללקוחות ראשונים ברחבי העולם. בדף התמיכה הטיוואני הוסבר שזו "תופעה נורמלית" שאינה משפיעה על הפונקציונליות או על תוחלת החיים של המוצר.

כמו כן, נראה שהעיוות הוא תוצאה של שבירת אור הנראית לעין רק בזוויות מסוימות. ואם הייתם צריכים הוכחה, גם באתר SamMobile פרסמו כי התופעה קיימת גם בדור הקודם - גלקסי S22 אולטרה, והוסיפו "אנחנו כמעט בטוחים שייתכן שהוא קיים בלפחות אחת מיחידות הגלקסי נוט 10 שבדקנו לפני כמה שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • galaxy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully