וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול השקט: שואב האבק הזה מביא חידוש מהפכני. ניסינו אותו

23.2.2023 / 9:10

למראית עין, ה-VC6 של Karcher הוא עוד שואב אלחוטי, אבל העובדה שאפשר לשאוב איתו גם באמצע הלילה או בסוף השבוע בזכות ההפעלה השקטה שלו היא שובר שוויון. אה, וגם המחיר משחק תפקיד

קרשר VC6/דוד רוזנטל

לפני מספר חודשים חזרתי מאילת לאחר שלא הייתי בה שנים. בבידוק שלפניי כל אדם שלישי החזיק שואב אבק אלחוטי ארוז בקרטון. "טיסת הדייסונים" צחקקתי לעצמי, מתוך ידיעה שאף אחד פה לא המציא את הגלגל - זו כנראה רוטינה קבועה ומה שעיניי רואות אינו מחזה חריג. הרי שואבי האבק הללו, ולא רק של דייסון, נמצאים היום בכל בית, ואם אפשר לרכוש אותם ללא מע"מ - הרי זה משובח.

הבעיה המרכזית עם השואבים הללו, כמו עם כל שואב חוטי ואלחוטי משחר ההיסטוריה, היא הרעש שמגביל אותך לשעות עבודה מאוד מסוימות. אם, נניח, בשישי בערב או ביום רגיל בשתיים לפנות בוקר נתקלתם פתאום בפינה מלאת גושי שיער של הכלב או החתול, תיאלצו להמתין או לקחת מטאטא, שכידוע לא יבצע פעולה מושלמת. נכון שאלה תסריטים קיצוניים של חוסר יכולת לדחות סיפוקים, ובכל זאת - הרי שואב אלחוטי נועד בדיוק לדברים האלה, לתקן ולנקות מהר, והמגבלה של השעות, תודו בכך או לא, מפריעה.

שואב אבק קרשר. יחצ,
איכותי, מעוצב יפה ושקט. ה-VC6/יחצ

קרשר, קונצרן מכשור הניקוי והתחזוקה הגרמני, השיק במהלך 2022 את VC6 - שואב אבק אלחוטי עם מנוע בעוצמה גבוהה, אך עם חידוש משמעותי - עוצמת יניקה שקטה. מדובר במוצר בעל מנוע בטכנולוגיה מתקדמת, עם סוללת ליתיום נשלפת, תצוגה דיגיטלית, מסנן פילטר HEPA, מיכל איסוף גדול של 0.8 ליטר (של דייסון, לשם השוואה - 0.76 ליטר), תאורת LED להארת המשטח ושני מצבי הפעלה - תלוי לחיצה והפעלה קבועה.

לאורך השנים ניסיתי כמה שואבים של קרשר. אני מאוד אוהב את המוצרים של החברה, אם כי הפלסטיקה הזולה למראה (יודגש שרק למראה, המכשירים עמידים, כיאה למוניטין של המותג) מקשה עלי למצוא בהם שלמות. זה לא המקרה של ה-VC6. מדובר במוצר עם לוק הרבה יותר יוקרתי, מזמין ונוצץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התחלתי לשאוב. בפעם הראשונה השקט בלבל אותי כהוגן. ברמה הפסיכולוגית לא הצלחתי לקבל את האפשרות שהשואב יעשה את העבודה עם עוצמת דציבלים נמוכה כל כך, אבל זה קרה. בשבת בשלוש וחצי אחר הצהריים שאבתי את הבית בלי חשש להפריע לשכנים. הרגשתי חופשי ומאושר.

המכשיר שוקל 2.6 ק"ג, אי שם בנקודת האמצע בין מכשירי הלייט לשואבים האלחוטיים הכבדים שעוברים את ה-3 ק"ג. העיצוב שלו ארגונומי וקל לתמרון, והרגשתי שהתנועה איתו מתחת לספות קלה מעט יותר מזו של המתחרים המובילים.

החיסרון העיקרי של ה-VC6 הוא אורך חיי הסוללה. היצרן מגדיר את זמן העבודה המקסימלי על כ-50 דקות, אולם כבר בהפעלות הראשונות הוא הגיע לסביבות ה-40 דקות, כשזמן הטעינה עומד על 3.5 שעות. חיסרון נוסף הוא היעדרו של חובט ספות משמעותי, הפיצ'ר הכי אהוב של דייסון, LG ודומיהן.

קרשר VC6. דוד רוזנטל
מחיר שקשה לנצח/דוד רוזנטל

אלא שאת כל זה מאזנת ההוצאה. המחיר של שואב האבק הזה עומד על 2,360 שקל, אולם לרגל ההשקה הוא נמכר כרגע ב-1,890 שקל. ביחס לתמורה שהוא נותן, פשע לא לרכוש אותו. מדובר במוצר מצוין, איכותי, מחברה בעלת שם, פרימיום בעלות של מכשיר ביניים.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully