וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nebius משיקה עידן חדש בטכנולוגיית הענן בישראל, ומגייסת את הסלבס

באירוע חגיגי בהשתתפות מאות לקוחות, בכירי תעשיית הטכנולוגיה בישראל ומנכ"לי החברות המובילות במשק, הושקה בסוף השבוע באופן רשמי פעילותה בישראל של חברת הענן Nebius, המציעה למעלה מ-50 שירותים ופתרונות שונים למגוון שימושים ואינטגרציות לעסקים

אייל רוזן, נתי כהן , נטע ברזילי ונירית אפרתי נקווה סמנכלית שיווק. אריק ורנר,
אייל רוזן, נתי כהן , נטע ברזילי ונירית אפרתי נקווה סמנכ"לית שיווק/אריק ורנר

באירוע חגיגי בהשתתפות מאות לקוחות, בכירי תעשיית הטכנולוגיה בישראל ומנכ"לי החברות המובילות במשק, הושקה בסוף השבוע באופן רשמי פעילותה בישראל של חברת הענן Nebius, המציעה למעלה מ-50 שירותים ופתרונות שונים למגוון שימושים ואינטגרציות לעסקים, שמעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, ולרתום את הטכנולוגיה של נביוס, שנחשבת לאחת המתקדמות בשוק העולמי, כדי להאיץ קדימה את העסק שלהם, ולהתפתח לכיוונים נוספים, בעזרת הפלטפורמה שמציעה הטכנולוגיה של נביוס.

נביוס ישראל מציעה ללקוחותיה תשתית ניתנת להרחבה ו-ריבוי עננים (multi-cloud) במטרה לספק ללקוחות חווית ענן יעילה ובטוחה יותר, עבור מגוון השירותים המתקדמים ביותר שהיא מציעה לשימוש החברות והארגונים: יישומי בינה מלאכותית, למידת מכונה, שירותי Text-to-Speech הנחשבים למתקדמים בעולם בעשרות שפות, אחסון נתונים, ועוד. נביוס ישראל מפעילה שלושה מרכזי נתונים, הממוקמים כולם בישראל ופועלים תחת רמת האבטחה הגבוהה ביותר.

Nebius הבינ"ל אימצה את טכנולוגיית הענן המתקדמת של Yandex Cloud והתאימה אותה לכל עסק: SMB), (SME), ארגונים ציבוריים, משרדי ממשלה וכו', צוות המהנדסים הבכירים של נביוס ישראל, לקח את הטכנולוגיה הזו ופיתח אותה כאן בישראל. בחברה מתגאים בפלטפורמת מחשוב הענן והקוד הפתוח באמצעותו היא מתפתחת כל העת, שגם תביא לחסכון כספי מיידי עבור כל לקוח. צוות המומחים המקומי של נביוס ישראל, מוכן לספק שירות מהיר ויעיל בפתרון בעיות ופיתוח הפלטפורמה בהתאמה אישית לכל צורך.

טל ברמן, אדם וולמן מנכל נתי כהן נירית. אריק ורנר,
טל ברמן, אדם וולמן מנכ"ל, נתי כהן ונירית אפרתי נקווה, סמנכ"לית שיווק/אריק ורנר

השם Nebius משקף את המשימה והערכים של החברה ופירושו "ענן" בלטינית , כשמה של רצועת העננים, Möbius, סמל האינסוף, ללא גבולות, המייצג את המחויבות של נביוס ישראל לספק פתרונות ענן חדשניים, ולפתח את הטכנולוגיה בהתאמה אישית לצורכי כל לקוח. המטה של נביוס ממוקם בישראל ובאיטליה, עם משרדים נוספים בסרביה, והולנד.

לתפקיד מנכ"ל שותף בחברה מונה אדם וולמן, שמגיע מעולמות הסטארט-אפ שם ביצע תפקידי מפתח בתחומי הענן והסייבר, שותפו לתפקיד המנכ"ל יהיה אייל רוזן, לו ניסיון רב שנים ב תפקידים מגוונים בחברות סייבר ולשעבר מנהל בכיר בחברת ורינט (קוגנייט).

בנוסף, מינתה נביוס ישראל מועצת מנהלים מייעצת, המורכבת בין היתר משלושה בכירים בתחומי הסייבר בישראל ובעולם: תת אלוף לשעבר, נתי כהן, ששימוש קצין קשר ותקשוב ראשי בצה"ל, ומנכ"ל משרד התקשורת בעבר, יגאל אונא, איש שירות הביטחון הכלל לשעבר, שכיהן עד לא מכבר כראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל, חגי איטקין, לשעבר ראש אגף טכנולוגיות במשרד ראש הממשלה, הנחשב לאחד המומחים המוערכים בתחום לוחמת הסייבר וליאור כרמלי, לשעבר ראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, מפקד מערך המבצעים המיוחדים וראש חטיבת ההפעלה המבצעית באמ"ן.

אייל רוזן, מנכ"ל שותף בנביוס ישראל מסר: "נביוס מביאה בשורה אמיתית לשוק המקומי בישראל וגישה חדשה שעסקים פה טרם הכירו. אני מזמין את החברים והקולגות שלנו לבוא לבקר אותנו ולהתרשם מהטכנולוגיה שאנחנו מפתחים פה כל הזמן, וגם להיות חלק מקהילת הענן והקוד הפתוח שאנחנו מביאים לישראל. בעידן הנוכחי, בו עסקים נדרשים להתאים עצמם במהירות לצרכים המשתנים תכופות בשווקים בהם הם פועלים, תפקידנו הוא להתאים את עצמינו לכל שינוי ולספק ללקוחות את הפתרונות הכי מתקדמים, מהירים וגם חסכוניים, שזה בהחלט דבר חשוב בתקופה המאתגרת שעוברים עסקים רבים בישראל ובעולם בכלל"

נביוס נכנסת לישראל עם הצעת ערך מעניינת לשוק המקומי, ועל הדרך שולחת מסר ישיר לעננים המתחרים של ענקיות הטק גוגל, מיקרוסופט ואמאזון ומכריזה על תוכנית מיוחדת ללקוחות חדשים, שיקבלו מענק בסכום הכפול מהחשבונית האחרונה ששילם הלקוח, או החברה, עבור מגוון שירותי הענן שהיא צרכה כלקוחה פעילה של אחת מהענקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully