וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת באג תחל לשווק את מוצרי החיתוך של CRICUT

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 13:16

לקראת חג הפורים ולרגל השקת המותג ברשת באג, החברות יזמו פעילות להורים וילדים לרגל השקת המותג ברשת, ב-28 בפברואר בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

Cricut. Cricut,
מכונת חיתוך של Cricut/Cricut

רשת באג הודיעה היום (ראשון) כי תחל לשווק את מכונות החיתוך והמוצרים של מותג Cricut, המיובאים לישראל על-ידי 'בנדא'. במקביל, לקראת חג הפורים, החברות יזמו פעילות להורים וילדים לרגל השקת המותג ברשת, ב-28 בפברואר, בשעה 13:00 בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. החברות מזמינות את הקהל הרחב, ללא עלות או צורך בהרשמה, להגיע ולהתנסות במכונות ובחומרים, לעצב ולייצר כ-500 מארזי משלוחי מנות שישלחו לילדי ארגון 'נבט', המעניקה סנדוויץ' טרי בכל יום לאלפי ילדים המגיעים לבית הספר ללא מזון ופעולת במעל ל-100 רשויות ברחבי הארץ.

Cricut מייצרת מכונות חיתוך חכמות העובדות עם אפליקציה קלה לשימוש כדי לעזור לכם לעצב ולהתאים אישית כמעט כל דבר - כרטיסי ברכה, פרטי לבוש, אביזרים ועוד הרבה יותר. "מראשית דרכה, המשימה של Cricut הייתה לעזור לאנשים לנהל חיים יצירתיים על ידי מתן כלים פשוטים ונוחים לתפעול על מנת להפוך את פרויקטי ה"עשה זאת בעצמך" ליפים, מהנים וקלים. כאשר Cricut בנו את מכונת החיתוך הראשונה שלהם, הם ראו את הפוטנציאל לכלי פשוט אך רב עוצמה לשנות לחלוטין את הדרך שבה אנשים חושבים על יצירה, עיצוב וייצור", אמרו בחברה.

Cricut. Cricut,
Cricut מייצרת מכונות חיתוך חכמות העובדות עם אפליקציה קלה לשימוש/Cricut

ארגון "נבט" מפעיל מזה עשור את תוכנית "סנדוויץ' לכל ילד" ומספק מעל ל 11 אלף כריכים
מדי יום לילדים המגיעים ממצוקות שונות ב 240 בתי ספר ברחבי הארץ, ובכך מקדם שיוויון
הזדמנויות במערכת החינוך. בעלות של 3.5 ש"ח ליום בלבד, תוכלו להעניק לעוד ילד הזדמנות
ללמוד ולהצליח. לתרומות כנסו ל-www.NEVET.org.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully