וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה חדשה מאפשרת להחיות זכרונות במציאות מדומה - וזה מוזר כמו שזה נשמע

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 14:57

חברת wistlabs מאפשרת לכם לקחת סרטוני וידאו שצילמתם עם הסמארטפון (או ישנים יותר), ו-"להדביק" אותם על הסביבה בעזרת אפליקציה ל-iOS או לקסדת המציאות המדומה קווסט. בינתיים בהזמנה בלבד

לאור התחדשות מירוץ החימוש בקסדות מציאות מדומה עם הכרזתה של ה-PSVR2, מעניין לראות יישומים מקוריים למציאות מדומה. חברת Wistlabs מציעה לכם לקחת סרטוני וידאו קיימים על המכשיר, או כאלה שצילמתם, ולהדביק אותם על הסביבה המיידית שלכם. תיאורטית, אם יש לכם סרטונים של קרוב שנפטר, תוכלו "להחזיר אותו/ה לחיים" ולגרום לדמותם להופיע לצדכם בסביבה שמסביבכם. אם זה נשמע לכם קצת מוזר, זה לא במקרה.

האפליקציה של Wistlabs עושה שימוש או בחיישנים של קסדת הקווסט, או בהתקן ה-LiDAR של האייפון כדי למפות את הסביבה הפיזית שלכם, מעבדת את הסרטון הדו ממדי לצורה תלת ממדית, ואז "מדביקה" אותו על הסביבה. התוצאה אגב כרגע, רחוקה מלתת תחושה מציאותית - השוליים גזורים ולא נטמעים היטב אל תוך הסביבה הנסרקת ולדמויות המודבקות יש קצת מראה של "רוחות". יש לקוות שבגירסה הסופית התחושה תהיה מציאותית יותר. גם לא ברור האם חייבים להשתמש באפליקציה של Wstlabs לצורך צילום הסרטון המקורי, כי אם כן, זה קצת מוציא את העוקץ מהחייאת זכרונות ישנים.

המוצרים של Wistlabs עדיין נמצאים בפיתוח, כאשר הגירסה לקסדת האוקולוס קווסט של מטא עוד טרם זמינה, ואילו הגירסה ל-iOS כבר קיימת, אבל בבטא סגורה ותלויית הזמנה, אותה אפשר לבקש באתר החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • תלת מימד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully