וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילובי אימוג'י ופיצ'רים נוספים: גוגל שחררה עדכונים למערכת ההפעלה אנדרואיד

28.2.2023 / 7:00

ענקית הטכנולוגיה הכריזה במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה על פיצ'רים חדשים שזמינים כבר עכשיו במערכת ההפעלה לסמארטפונים - לצד חידושים לשעונים חכמים. "מדובר במיליארדי מכשירי אנדרואיד פעילים שנהנים בקביעות מעדכונים חדשים שהופכים אותם למועילים יותר"

גוגל פיקסל. ShutterStock
גוגל פיקסל/ShutterStock

במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה (MWC), גוגל הודיעה אתמול (שני) על שחרור אוסף פיצ'רים חדשים למערכת ההפעלה אנדרואיד. "בשנים האחרונות, השקענו בעדכוני תוכנה תכופים וביצירת פיצ'רים שיעזרו לשמור על המכשירים עדכניים - גם מחוץ לשדרוגי מערכת ההפעלה השנתיים", אמרו בגוגל, והוסיפו: "העדכונים השגרתיים מאפשרים לנו לספק שיפורי אבטחה ופרטיות קריטיים, ומבטיחים שאתם תוכלו ליהנות משליטה רבה יותר על הנתונים שלכם ומהגנה נוספת של מאפייני אבטחה מובנים באנדרואיד".

אז מה חדש? כעת, דפדפן כרום תומך בזום של עד פי 300%, תוך שמירה על פריסת העמוד. בעזרת עט סטיילוס או מגע במסך, ניתן להוסיף כעת הערות לקובצי PDF באפליקציית גוגל דרייב, ויישום Google Meet מקבל שיפור בשמע - וכולל ביטול רעשים במהלך שיחות במגוון של מכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד.

וחכו, זה לא הכל, שילובי אמוג'י חדשים זמינים כעת ב-Emoji Kitchen - כדי שתוכלו לערבב, ליצור שילובים (אימוג'י לב שנראה כמו כדורסל) ולשתף כמדבקות דרך המקלדת של גוגל. בנוסף, בקרוב יתווסף ווידג'ט חדש ליישום הפתקים גוגל Keep, עם אפשרות לסמן רשימות מטלות ישירות ממסך הבית וסנכרון עם שעון חכם התומך במערכת ההפעלה Wear OS.

שילוב אימוג'י במקלדת של גוגל. גוגל, ShutterStock
שילובי אמוג'י חדשים זמינים כעת ב-Emoji Kitchen/ShutterStock, גוגל

כמו כן, בשבוע הבא, יגיעו לארנק של גוגל אנימציות חדשות בעת תשלום ללא מגע (Tap to pay) שיסייעו לאשר את העסקאות שלכם בחנות (שימו לב לכמה פינגווינים עליזים ועוד).

לדברי גוגל, בשנת 2022, יותר ממחצית מהפיצ'רים שהושקו בעדכונים הרבעוניים תומכים בגרסאות של מערכת ההפעלה עד אנדרואיד 6. "מדובר במיליארדי מכשירי אנדרואיד פעילים שנהנים בקביעות מעדכונים חדשים שהופכים אותם למועילים יותר", אמרו בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully