וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את המטף: שיאומי מציגה טעינה מ-0% ל-100% ב-5 דקות

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 8:08

יצרניות הסלולר נאבקות ביניהן על עליונות בתחום ההטענה המהירה, וכרגע מי שמנצחת היא שיאומי: החברה הציגה טכנולוגיה חדשה שמטעינה את הסמארטפון בתוך דקות

כזה עוד לא ראינו: ימים ספורים אחרי שהכריזה על הגרסה הבינלאומית של מכשירי הדגל שלה - Xiaomi 13 ו-Xiaomi 13 Pro - הציגה אתמול (שלישי) היצרנית הסינית יכולת טעינה מרשימה ביותר באירוע שערכה במסגרת כנס הסלולר הבינלאומי בברצלונה (MWC). ענקית הטכנולוגיה הדגימה טעינה של סמארטפון בהספק של עד 300 וואט - מה שאומר שסוללה בקיבולת של 4,100 מיליאמפר/שעה תיטען בתוך פחות מ-5 דקות.

לדברי שיאומי, הטכנולוגיה מבוססת על תאי 15C חזקים יותר המורכבים מסיב פחמן (קרבון) המחליף חלק מתאי הגרפיט ומוריד את עובי האלקטרודות בכ-35%. לצורך ההדגמה השתמשה שיאומי בסמארטפון מדגם Redmi Note 12 Pro Plus, וכפי שאפשר לראות בסרטון, המכשיר הגיע לטעינה של 20 אחוזים תוך קצת יותר מדקה, ול-50 אחוזים תוך 2 דקות ו-12 שניות. עם זאת, לאורך ההדגמה אפשר להבחין שהמטען לא מגיע להספק של 300 וואט כפי שיאומי מבטיחה, אלא להספק מירבי של 290 וואט בלבד.

שיאומי. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סוללה בקיבולת של 4,100 מיליאמפר/שעה תיטען בתוך פחות מ-5 דקות. שיאומי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בכל הנוגע לביטחות, בשיאומי מבטיחים כי התקן המטען מגיע עם טכנולוגיית Double GaN וכולל "יותר מ-50 מנגנוני בטיחות" שמנטרים את הזרם, המתח והטמפרטורה. כמו כן, על אף שמדובר במטען בהספק טעינה גבוה יותר - המטען מגיע באותו גודל של הדור הקודם, שכלל יכולת טעינה בהספק של 210 וואט.

בחודש שעבר חשפה רילמי את ה-GT Neo 5, הסמארטפון הראשון שמגיע עם מהירות טעינה בהספק של 240 וואט. על הנייר, בעזרת המטען המצורף באריזה, 80 שניות יטעינו 20% מהסוללה. ל-50% אפשר להגיע ב-4 דקות בלבד ו-100% תוך פחות מ- 10 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully