וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה מפתיע: לראשונה אפשר לסנכרן את האייפון עם ווינדוס

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 10:08

כן, זה לגמרי אמיתי: מיקרוסופט הודיעה כי תאפשר סנכרון מהיר יותר עם מכשירי אייפון. אבל, לפחות כרגע, זה לא שימושי כמו שהיינו באמת רוצים

Phone Link של מיקרוסופט. מיקרוסופט,
Phone Link של מיקרוסופט/מיקרוסופט

אתם יכולים לקרוא לזה היסטוריה: מיקרוסופט הודיעה אתמול (שלישי) על עדכון משמעותי למערכת ההפעלה שלה - Windows 11 - שיאפשר למשתמשי אייפון לסנכרן את המכשיר למחשב באופן כמעט מלא. מדובר בגרסה ניסיונית לאפליקציה Phone Link, שזמינה למשתמשי אנדרואיד משנת 2015, ומאפשרת לגשת להודעות, שיחות, התראות, תמונות ואפליקציות.

עם זאת, במיקרוסופט אומרים כי Phone Link תספק "תמיכה בסיסית ב-iOS". המשמעות היא שהאפליקציה תסנכרן רק שיחות, הודעות ואנשי קשר מהאייפון, ולא תאפשר גישה לאפליקציות או העברה מהירה של תמונות וסרטונים. כמו כן, האפליקציה לא תתמוך בהודעות קבוצתיות או שליחת מדיה (כמו תמונות וסרטונים).

"אנחנו מתחילים את התצוגה המקדימה הזו עם אחוז קטן של בודקי גרסאות הבטא במהלך השבוע הקרוב", נכתב בהודעה מטעם מיקרוסופט. בזמן הניסוי, ענקית התוכנה תאסוף משוב מקבוצת הבודקים (או כפי שהיא קוראת להם - Insiders), כך שייתכן שנראה שינויים בגרסה הסופית.

שורת החיפוש החדש בווינדוס. מיקרוסופט,
שורת החיפוש החדש בווינדוס/מיקרוסופט

לצד זה, מיקרוסופט המשיכה עם ההפתעות והודיעה אתמול על הגעתו של מנוע החיפוש Bing החדש לשורת המשימות בווינדוס 11 - בשורת ה"התחל". זה אומר שמעתה הקלדה בתיבת החיפוש תפתח את הממשק החדש של Bing. "תיבת החיפוש היא אחת התכונות הנפוצות ביותר ב-Windows, עם למעלה מחצי מיליארד משתמשים מדי חודש", אמרו במיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully