וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תעצבנה מחדש מערכות ה- Generative AI את תעשיית ההייטק?

חברת זרטו קיימה כנס בנושא למאות עובדיה: "בינה מלאכותית יוצרת תהיה חלק אינטגרלי בארגונים ובחברות"

כנס CHATGPT. יחצ,
הכנס של זרטו/יחצ

מערכת ה- chatGPT יוצאת לעולם ומיד מחוללת מהפכה, שעדיין מוקדם להבין את עומקה ואת היקפה. קשה לזהות תחומים שהמהפכה כבר לא מתחילה להשפיע עליו. בהמשך לזה, קיימה היום חברת ההייטק זרטו כנס ל- 250 עובדי החברה בישראל להבנה מעמיקה יותר של מערכות בינה מלאכותית יוצרת ועל היישומים שניתן לעשות באמצעותן בתחומים שונים.

הכנס החל עם הרצאות מבוא של עומר אורצקי דירקטור מוצר וגיל ברש ארכיטקט בכיר המובילים את בחינת המערכת בחברה. בהמשך איש התקשורת דרור גלוברמן נתן את נקודת המבט שלו על האופן שבו הבינה מלאכותית מעצבת מחדש את חיינו.

בחלק השני של היום כל אחד מהצוותים בזרטו, ביניהם: אנשי פיתוח, בדיקות, מוצר, כח אדם, כספים תשתיות ועוד, התנסו במערכות השונות וגיבשו את האופנים הטובים ביותר שניתן לעשות בהן שימוש.

עומר אורצקי דירקטור מוצר בחברת זרטו: "אנחנו נכנסים לתקופה בה עוד שנה או עוד שנתיים כלי 'בינה מלאכותית יוצרת' יהיו חלק אינטגרלי וברור מאליו בארגונים וחברות. אנחנו לא רוצים לחכות עד אז. כבר עכשיו התחלנו לפתח מתודות שיוטמעו בתהליכי עבודה אצלנו בצוותים. שימוש נכון במערכות כאלה יעניק מכפיל כח אדיר לצוות בביצוע משימות בצורה מהירה וטובה יותר".

Zerto an HPE company המפתחת מערכות התאוששות מאסונות טכנולוגיים ומאירועי כופרה, מאפשרת לארגונים להתאושש תוך דקות מאירועי כופר ולשחזר מידע שנשמר עד שניות לפני ההתקפה. כל אלה נועדו לתת מענה מיטבי למגוון רחב של אירועי הגנת מידע, כולל אירועי כופרה, איום הסייבר הנפוץ ביותר העומד בפני ארגונים כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully