וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לספאם? וואטסאפ תשחרר בקרוב פיצ'ר חשוב

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 10:35

גם וואטסאפ מבינה שאין דבר מוזר יותר משיחה בוואטסאפ ממספר לא מוכר - ובקרוב היא תאפשר לנו לשים לזה סוף. במה מדובר ולמה ואיך זה יעבוד? הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

מדי מספר שבועות צצים צילומי מסך שחושפים אפשרויות חדשות בוואטסאפ. ההדלפה האחרונה חושפת תמיכה ב-Silence Unknown Callers, ובעברית - סינון שיחות ממספרים לא מזוהים. על פי רמזים שמצא אתר WABetaInfo בגרסת הבטא של האפליקציה לאנדרואיד, נראה שבקרוב נוכל להגדיר ששיחות ממשתמשים שאינם נמצאים באנשי הקשר שלנו - יושתקו.

והמטרה של וואטסאפ די ברורה: להילחם בתופעה עולמית של שיחות ספאם שמטרתן היא להוציא הונאות לפועל. כידוע, וואטסאפ מאפשרת לנו להוציא שיחות בחינם באמצעות האפליקציה, ובעידן הנוכחי שבו פרט "טריוויאלי" כמו מספר הטלפון הנייד שלנו נמצא מופיע לצד השם שלנו בקבוצות וואטסאפ שונות (ללא אפשרות להסתיר אותו, כמו בטלגרם), אין פלא שאנחנו לא מעט פעמים מקבלים שיחה שאנחנו לא מעוניינים בה.

וואלה! תתחברו/וואלה!

הכפתור החדש יופיע בהגדרות הפרטיות באפליקציה, ולאחר הפעלתו, השיחה הנכנסת לא תתקבל - אך כן תוצג ברשימת השיחות במרכז ההתראות. בינתיים, היכולת לסנן שיחות נמצאת בפיתוח והיא תשוחרר בעדכון עתידי של האפליקציה. תחילה, כפי שזה נראה, למשתמשי אנדרואיד.

נזכיר כי ב-1 בינואר נכנס לתוקפו מאגר "אל תתקשר אליי" שמאפשר לאזרחים להירשם למאגר שימנע משיחות שיווקיות להתקשר אליהם ויחייב את המשווקים לבדוק קודם השיחה אם הנמען מופיע ברשימה, החוק מאפשר לממונה על הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן להטיל עיצום כספי בגובה של 45 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully