וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה כל החברות שלך? הפרגון הייחודי של פרטנר ליום האישה

בתחילת השבוע יצאה פרטנר בקמפיין פנים ארגוני תחת הכותרת "המגדר לא מגדיר אותי" ביוזמת יו"ר ועד החברה, קרן אופק. כעת היא יוצאת במהלך נוסף: חברה שתביא חברה לעבודה תזכה במענק של 3,000 שקל

יום האישה פרטנר. רמי זרנגר,
יום האישה פרטנר/רמי זרנגר

קבוצת התקשורת פרטנר בפרגון ייחודי לעובדות החברה באווירת יום האישה הבינלאומי. בתחילת השבוע יצאה פרטנר בקמפיין פנים ארגוני תחת הכותרת "המגדר לא מגדיר אותי" ביוזמת יו"ר ועד החברה, קרן אופק.

במסגרת הקמפיין, הוזמנו נשות החברה ליום צילומים מקצועי וצילומי פורטרט שלהן הוצגו בתערוכות ברחבי מטה החברה בראש העין, לצד משפט מפתח שמלווה את הנשים בחיים האישיים והמקצועיים. כמהלך מקדים, קיבלו העובדות מארז קלפים עליהם הודפסו משפטים של נשים המהוות מודל לשינוי תפיסות ואמונות, כאלו שהניעו את גלגלי ההיסטוריה וכאלו ששינו את ההיסטוריה.

המהלך הוא פועל יוצא של הערכים של פרטנר, אשר מיישמת בפועל מדיניות של שוויון וקידום נשים. כיום, כ-50% מעובדות ועובדי החברה הן נשים, כאשר את השדרה הניהולית הבכירה מאיישות כ-54% נשים. כמו כן, על פי דו"ח פערי השכר המגדריים שפרסמה פרטנר בהתאם לחוק שכר שווה לעובדת ולעובד, נמצא כי אין הטיה בין גברים לנשים.

שדרה ניהולית פרטנר. ינאי יחיאל ורמי זרנגר,
שדרת הנשים הניהולית בפרטנר/ינאי יחיאל ורמי זרנגר

במקביל, חברה פרטנר לעמותת "עדן" במטרה לפעול במשותף לשינוי ולאפשר צמיחה אישית וחברתית לנערות ולצעירות בסיכון בגילאי 19-25, תוך שילובן בעולם התעסוקה ובחיים הבוגרים. עמותת עדן היא עמותה הפועלת למען נשים ומאמינה כי חברה משגשגת ובריאה היא חברה הנוהגת בכל אינדיבידואל כאל שווה, ללא הבדל מגדרי תרבותי או חברתי.

קבוצת התקשורת פרטנר נמצאת במגמת צמיחה והחברה קוראת לנשים שעוסקות במקצועות ההנדסה, תכנות, מערכות מידע, טכנאיות, מכירות, שירות ושיווק להצטרף לחברה. החברה יצאה בימים אלו במבצע "חברה מביאה חברה" במסגרת המבצע הממליצה על עובדת חדשה תזכה אותה במענק של 3000 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully