וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: לאייפון 15 יהיה כפתור השתק חדש

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 12:54

כמו תמיד, כבר הרבה לפני הכרזתו, צצות שמועות לגבי ה-אייפון 15. הדיווחים האחרונים טוענים כי כפתורי הווליום וההשתק יעברו עיצוב כולל מחדש. הנה הפרטים, למי שמתעניין

הדמיה: אייפון 15. 9TO5Mac,
הדמיה: אייפון 15/9TO5Mac

פרטים חדשים אך לא מאומתים כמובן, ממשיכים לצוץ על ה-אייפון 15: אתר 9to5Mac מדווח כי ל- אייפון 15 פרו יהיו כפתור ווליום אחוד, שכנראה יהיה קפסטיבי ולא פיזי. עוד דווח כי כפתור ההשתק האייקוני עומד לשנות את פניו, ובמקום כפתור הסטה, הוא יהיה כפתור לחיצה. המקור של האתר, המסתמך על תוכניות שהופצו לטובת ייצור אביזרים, הדגמים החדשים עומדים לעזוב את כפתורי הלחיצה הנפרדים, לטובת כפתור אחוד המשנה את פעולתו לפי כיוון הלחיצה. לפני כן נפוצו שמועות כי הכפתורים יהיו כפתורי מגע עם משוב מישושי, בדומה לכפתור הבית.

מתמונות גוף שדלפו של ה- אייפון 15 נראה שאכן יש חתך אחד בגוף לטובת כפתורי ווליום, אבל אין זה אישור סופי להיעלמם של שני כפתורים נפרדים.

השינוי העיקרי הוא כאמור כפתור ההשתק. יש טענות שהוא גם הוא יהיה כפתור קפסטיבי, ויהיה צורך להפעיל לחץ כדי להכניס את הטלפון למצב שקט. עוד נודע לאתר שהאייפונים החדשים יהיו בעלי עיצוב חדש, עם פינות מעוגלות ושולי מסך דקים יותר. ארבעת הגדלים מהדור הנוכחי יישמרו לדור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully