וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת אחורה: פייסבוק מתמזגת מחדש עם האפליקציה הפופולרית

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:51

הרשת החברתית הציגה את התוכניות שלה ל-2023, וחשפה שורה של שינויים וחידושים שיגיעו בהדרגה לכלל המשתמשים, בהן מיזוג חוזר בין שירות המסרים מסנג'ר לאפליקציה הראשית. כמו כן, החברה מדווחות על יותר מ-140 מיליארד צפיות ברילס, בכל יום

מטא. ShutterStock
מטא/ShutterStock

טום אליסון, מנהל פייסבוק וסגן נשיא מטא, פרסם אתמול (שלישי) פוסט בבלוג החברה לרגל ציון הדרך של 2 מיליארד משתמשים פעילים בפלטפורמה בכל יום. אליסון התייחס לתחומים בהם פייסבוק תתמקד בשנה הקרובה, וביניהם בינה מלאכותית, כלי מונטיזציה ליוצרי תוכן, והודעות.

לדבריו, פייסבוק תרחיב את מנוע הגילוי של תכנים חדשים, המבוסס על בינה מלאכותית. "יותר ויותר אנשים מגיעים לפלטפורמה על מנת לגלות תוכן חדש, לבדר את עצמם, ולשתף אותו עם אנשים נוספים - ולא רק במטרה להתעדכן מה חדש אצל החברים, המשפחה והקהילות שלהם", כתב אליסון.

"השקעות החברה בבינה מלאכותית יאפשרו לאנשים לקבל יותר המלצות על תוכן - אשר ימשיכו להשתכלל בתגובה למשוב ישיר של אנשים, לצד כלי בטיחות שמטרתם לוודא שההמלצות אינן מזיקות או מפרות את כללי הקהילה של הפלטפורמה".

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
שוב מתמזגות: מסנג'ר ופייסבוק/ShutterStock

סרטוני ה-Reels ממשיכים לצמוח במהירות

פייסבוק ואינסטגרם מדווחות על יותר מ-140 מיליארד צפיות ברילס בשתי הפלטפורמות, בכל יום.
השנה, פייסבוק מתכננת להתמקד בכלי מונטיזציה לווידאו בפורמט קצר - ותרחיב את הניסוי של מודעות בסרטוני הרילס כדי לאפשר ליוצרי תוכן לרשום יותר הכנסות. כמו כן, החברה מתכננת להרחיב את המתנות הווירטואליות שניתן להציע ליוצרים בפייסבוק ותרחיב את האפשרות לקנות ולשלוח כוכבים (Stars) במסגרת סרטוני הרילס.

כמו כן, החברה תתמקד השנה בהודעות פרטיות ותבחן את הגישה לתיבת הדואר הנכנס דרך האפליקציה של פייסבוק. כיום, יותר מ-140 מיליארד הודעות פרטיות נשלחות בפלטפורמות של מטא מדי יום. באינסטגרם, אנשים משתפים סרטוני רילס בהיקף של כמעט מיליארד פעמים ביום באמצעות ההודעות הישירות (DMs), ובפייסבוק גם נרשמת גדילה עקבית בשיתופים של סרטונים אלו.

הכרזה נוספת היא היכולת של אנשים לגשת לתיבת הדואר הנכנס של המסנג'ר שלהם, דרך האפליקציה של פייסבוק - 9 שנים אחרי ששני היישומים פוצלו. "הודעות פרטיות הן גם אחת הדרכים המשמעותיות לבנות קהילות כיום. החברה החלה לבחון את הכלי של צ'אטים קהילתיים בשנה שעברה - והתוצאות המוקדמות של הניסוי מבטיחות: בדצמבר האחרון נרשמה עלייה של 50% במספר האנשים שניסו כלי זה בפייסבוק ומסנג'ר", סיכם אליסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully