וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סונוס חושפת את Era 300 ו-Era 100 - הדור הבא של הרמקולים החכמים

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:31

ענקית הסאונד הכריזה על שני רמקולים חדשים, שיגיעו לישראל ב-28 במרץ - לצד ההשקה העולמית. המחיר: החל מ-999 שקלים. ומה החידושים?

רמקול Era 300 של סונוס. סונוס,
רמקול Era 300 של סונוס/סונוס

חברת סונוס (SONOS) המיובאת לישראל על ידי באג מולטיסיסטם, הכריזה אתמול (שלישי) לראשונה על Sonos Era 300 ו-Sonos Era 100, הדור הבא של הרמקולים החכמים. השניים נבנו בהתאם לתקני העיצוב האקולוגי החדשים של החברה, לצד טכנולוגיות חסכוניות באנרגיה ושימוש בחומרים ממוחזרים לאחר הצריכה (PCR). הסדרה החדשה תהיה זמינה לרכישה החל מ-28 במרץ.

"בעידן של רעשי רקע, איכות האזנה חשובה יותר מתמיד. החזון שלנו הוא להפוך את ההאזנה לחוויה מלאה יותר בתחושה, ולעזור ללקוחותינו להרגיש יותר באמצעות תכני המוזיקה והשמע האהובים עליהם", אמר פטריק ספנס, מנכ"ל סונוס. "משפחת Era היא הדור הבא של הרמקולים החכמים, המייצג את המחויבות שלנו לחדשנות קולית, עיצוב אחראי וחיבור עמוק לקהילת היוצרים".

Era 300

הרמקול כולל שישה דרייברים חזקים המכוונים צליל שמאלה, ימינה, קדימה ולמעלה, ומספקים ביצועי אודיו הכוללים Dolby Atmos. "טכנולוגיית Dolby Atmos יצרה דרך חדשה לחוות מוזיקה ואודיו בידורי. צלילים ומוזיקה מתעוררים לחיים עם בהירות ועומק שאין שני להם", אמר קווין ג'יי יימן, מנכ"ל Dolby. "חדשנות הסאונד של Era 300 עם Dolby Atmos יוצרת חווית מוזיקה סוחפת לחלוטין".

כמו כן, Era 300 עוטף את הארכיטקטורה האקוסטית בעיצוב שעון חול מעוצב בצורה אלגנטית, כאשר כל זווית, פרופורציה וניקוב משפרים את הכיוון והפיזור של הצליל כדי להקיף אותך באמת, כך לדברי החברה. בנוסף, הוא הרמקול הראשון של המותג המספק צליל היקפי רב-ערוצי בשימוש כרמקול אחורי לקולנוע ביתי. חובבי סרטים יכולים לקשר שני רמקולים עם Arc או Beam Gen 2 כדי ליצור חוויית Dolby Atmos.

"בדיוק כמו המעבר ממונו לסטריאו, אודיו מרחבי הוא האבולוציה הבאה בהאזנה - יצירת חווית סאונד שעוטפת אותך במוזיקה", אמר ג'יילס מרטין, סמנכ"ל חווית סאונד בחברת Sonos. "כאשר גם היוצרים וגם פלטפורמות הסטרימינג הגדולות מאמצים אודיו מרחבי למוזיקה, הגיע הזמן ליצור חווית האזנה עוצמתית שמספקת את ההבטחה של הפורמט המרגש והיצירתי הזה".

Sonos Era 300 יהיה זמין בישראל וברחבי העולם ב-28 במרץ 2023 במחיר של 1,749 ש"ח במכירה מוקדמת (החל מ-7 למרץ עד הגעת המלאי) ו 1849 ש"ח לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Era 100. סונוס,
רמקול Era 100 של סונוס/סונוס

Era 100

הרמקול החדש רק מעט גדול יותר מקודמו ה-Sonos One, וכולל חומרה ותוכנה חדשים לגמרי, עם אקוסטיקה ועיצוב מהדור הבא שמספקים צליל סטריאו מפורט ובס עמוק. שני טוויטרים בעלי זווית שולחים תדרים גבוהים חדים ימינה ושמאלה לחוויית סטריאו עשירה, בעוד שמיד-וופר גדול יותר יוצר בס מדהים שאינו צפוי מרמקול קומפקטי יחיד. כמו כן, ניתן להשתמש בשני רמקולי Era 100 כרמקולים אחוריים עם הסאונדבר.

"אנו מביאים את אותה חשיבה עם חשיבה קדימה לעיצוב אחראי כפי שאנו מביאים ליצירת חוויות האזנה חדשות ועוצמתיות", אמרה קיטי סוידמן, מנהלת עיצוב, קיימות מוצר. "המחויבות שלנו לקיימות מוטמעת בתהליך העיצוב שלנו מההתחלה, כאשר משפחת Era מסמנת צעד גדול קדימה במסע שלנו ליצור מוצרים שמחזיקים מעמד מעבר למצופה, ביצועים יעילים יותר ושימוש בחומרים בטוחים ומעגליים יותר".

Sonos Era 100 יהיה זמין בישראל וברחבי העולם ב-28 במרץ 2023 במחיר של 999 ש"ח במכירה מוקדמת (החל מ-7 למרץ עד הגעת המלאי) ו-1,099 ש"ח לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully