וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדולף היטלר עדיין בחיים? התיעוד שמסעיר את הרשת

8.3.2023 / 11:26

תמונה (וסרטון) של אדם יושב ואוכל במסעדה בברצלונה מסעירה את הרשת - בגלל שהמראה שלו מזכיר מאוד (אבל מאוד) את זה של הצורר הנאצי, אדולף היטלר

אדם שנראה כמו היטלר תועד אוכל במסעדה בברצלונה/tomer farkash

האם אדולף היטלר עדיין בחיים? ב-78 השנים האחרונות הפך גורלו של הצורר הגרמני לאחת התעלומות הגדולות ביותר של המין האנושי. מאז סיום מלחמת העולם השנייה מוחזקת ברוסיה (ולפני כן בברית המועצות) גופה שנחשבת לשאריותיו של המנהיג הנאצי, אך היא עברה תלאות רבות - הגופה נשרפה, נקברה בסודיות, הוצאה מהקבר והוטמנה שוב באדמה על ידי ה-KGB, לפני שנהרסה כמעט לגמרי - מה שגרם לכך שרבים לא מאמינים שאכן מדובר בהיטלר.

תיאוריות קונספירציה שונות ומשונות, חלקן מופרכות לחלוטין ואחרת שייתכן שיש בהן מידה של היתכנות, הומצאו במשך השנים. חלק טענו שהיטלר לא התאבד אלא מת בכלל כגיבור בשדה הקרב, אחרים היו בטוחים שהצליח להימלט וכי הוא חי בזהות בדויה בארגנטינהאו ברזיל ויש אפילו אנשים שהאמינו שהיטלר מצא את עצמו חי על הירח או בבטן כדור הארץ.

העדויות לפיהן היטלר לא התאבד בבונקר

מסמך מסווג חשף שב-CIA התעלמו מדיווחים על כך שאדולף היטלר בחיים. ב-1954 , תשע שנים לאחר שהיטלר שם קץ לחייו בבונקר בברלין, הסוכנות קיבלה מידע אודות אדם בעל שפם ופנים מוכרות שחי בקהילת אס אס לשעבר בקולומביה ומכונה שם הפיהרר. הבחור טען בעצמו שהוא אדולף היטלר וסובביו התנהגו כלפיו בהתאם, מילאו אחר הוראותיו, הצדיעו לו וכינו אותו "הפיהרר הזקן".

סוכנות הביון הפדרלית של האמריקאים גם בדקו עדות לפיה היטלר נראה עם בת זוגו אווה בראון במלון בברזיל אחרי המלחמה. מסמכים שנחשפו בשנים האחרונות חשפו דיווח שערורייתי שהגיע למנהל ה-FBI, אדגר הובר. סוכני הרשות ראיינו אדם שטען שלקראת סוף המלחמה היטלר הוחלף בכפיל. הוא טען כי המנהיג הנאצי ברח מגרמניה לפני סיום מלחמת העולם השנייה והגיע לדרום אמריקה. להובר הגיע דוח לפיו המודיע חי בדייטון, אוהיו. הוא חשש להעביר את המידע כדי שלא יחשדו בו כמישהו לא שפוי, או כמי שמנסה למתוח את הרשות. הוע טען כי ראה את היטלר בתחילת שנות ה-50 בבואנוס איירס. לטענתו היטלר עבר ניתוח פלסטי כדי להראות צעיר בהרבה.

התמונה שחוללה סערה

אם זה נכון שהטלר לא התאבד בבונקר ונשאר בחיים אחרי מלחמת העולם השנייה (ונספיילר לכם מראש - זה לא) אז יכול מאוד להיות שנמצא תיעוד של היטלר בימינו אנו (למרות שאם הוא עדיין חי הוא אמור להיות בן 134). גולש בשם תומר פרקש צילם את התמונה הזו וכתב: "אני גר בברצלונה, צילמתי עכשיו בבית קפה ליד הבית.. נראה מוכר?"

עוד בוואלה!

מסמך מסווג חושף שב-CIA התעלמו מדיווחים על כך שאדולף היטלר בחיים

לכתבה המלאה

מי זה? מי זה? מי זה?

עוד שמועות על היטלר
ה-CIA חושף: אדולף היטלר היה הומוסקסואל עם חיבה לנערים

האחיין של אדולף היטלר חשף: "הייתי בהלם מהמחוות הנשיות שלו"

"היטלר היה מתחרמן מצפייה בסרטים אלימים"

אז ראשית נרגיע - זה כמובן לא היטלר, אלא רק אדם שמשום מה בחר להסתובב עם הלוק המאוד מזוהה של האדם השנוא בהיסטוריה האנושית. איך אנחנו יודעים את זה? כי היטלר מת בברלין ב-1945: כך קבעו שני מדענים צרפתיים, שהצליחו איכשהו לשכנע את ממשלת רוסיה לבדוק את שני החלקים הכי שמורים בגופה: חלק מהגולגולת וסט שיניים. המדענים השוו את הממצאים שלהם עם רישומי נתיחת הגופה משנות המלחמה והגיעו למסקנה בצורה חד משמעית. "אין שום אפשרות לספק", אמרו, "הוכחנו שהוא מת ב-45. הוא לא ברח או התחבא, פשוט מת. ניתן להפסיק עם כל תיאוריות הקונספירציה. הוא לא נמלט לארגנטינה, הוא לא מתחבא בבסיס סודי באנטרקטיקה ולא בצד האפל של הירח".

ממצא נוסף של המדענים הוא שלהיטלר היו שיניים במצב קטסטרופלי - בפיו נותרו רק ארבע משיניו המקוריות וכל היתר נשרו בשל תזונה צמחונית לקוייה, ריפלוקס חומצי ממנו סבל והתמכרותו לתרופות.

בנוסף, דוח שחשף היסטוריון גרמני ופורסם ב"בילד", מעיד כי לצורר הנאצי היה רק אשך אחד. הדוחות, שנכתבו במהלך בדיקה רפואית בעקבות מעצרו של הצורר הנאצי בפוטש במרתף הבירה, ניסיון הפיכה כושל נגד השלטון המרכזי בגרמניה בשנת 1923, מעידים על כך שהוא סבל מטמירות אשכים בצד אחד, מונח רפואי המתאר היעדרות של אשך משק האשכים. הדוחות סותרים את הסברה שלפיה היטלר איבד אחד מאשכיו מרסיס טיל שהתפוצץ בקרב על הסום, שהיה אחד הקרבות הגדולים במלחמת העולם הראשונה.

השמועה על אובדן האשך בשדה הקרב גובתה על ידי פראנסיזק פאולר, כומר פולני והיסטוריון חובב, שטען כי איש רפואה גרמני שטיפל בהיטלר אחרי תקרית הפגז אמר לו על הפציעה. הדוחות הרפואיים גם סתרו את דבריו של רופא הילדות של היטלר, שאמר לחוקרים אמריקנים כי איברי המין של הפיהרר היו נורמליים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully