וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזה חשמלית: סודהסטרים משיקה מכשיר חדש

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 13:54

סודהסטרים משיקה את המכשיר החשמלי הראשון בסדרה החדשה - שכולל 3 רמות הגזה בלחיצה. המחיר: 379 שקלים במבצע

סודהסטרים E-TERRA. סודהסטרים,
סודהסטרים E-TERRA/סודהסטרים

סודהסטרים, מותג הסודה שנמצא בבעלות פפסיקו העולמית, משיק לרגל חג הפסח את ה-E-TERRA, מכשיר עם מערכת הגזה חשמלית בעל שלוש רמות הגזה מוגדרות מראש, להכנת סודה ביתית. המכשיר החדש מעוצב במראה נקי ומודרני עם תאורת אווירה כחולה בעת ההגזה, וזהו המכשיר החשמלי הראשון שמצטרף למכשירי ההגזה מהדור החדש.

ה-E-TERRA כולל מערכת הגזה חשמלית המאפשרת לתכנן מראש את מידת ההגזה הרצויה, מתוך שלוש רמות מוגדרות מראש - הגזה עדינה, בינונית וחזקה) - ולהגיע אליה בלחיצה אחת בלבד. "המשמעות של שם המכשיר TERRA היא כדור הארץ", אומר בסודהסטרים. "משמעות המסמלת את הסיפור והתשוקה של סודהסטרים, הפועלת מתוך אחריות סביבתית לכדור הארץ, תוך מטרה לשנות את הדרך בה אנשים צורכים משקאות מוגזים ולמען הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים בעולם".

E-TERRA הינו מכשיר נוסף מסדרת המכשירים החדשה של סודהסטרים בטכנולוגיית ה-Quick Connect, פטנט רשום של החברה, המספקת חווית שימוש באמצעות חיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה. הסדרה כוללת בנוסף מכשירים בשלושה דגמים, ה- TERRA במראה אלגנטי, ה-DUO בעיצוב חכם המאפשר שימוש בקראף זכוכית ומכשיר ה-ART במראה רטרו.

המכשיר זמין לרכישה במחיר מבצע של 379 שקלים (במקום 479 שקלים), בתוקף עד 13 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully