וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות מזרחי-טפחות יוכלו להתכתב עם הבנקאי שלהם גם בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 21:19

שירות האנושי-דיגיטלי: לדברי הבנק, לקוחות יוכלו לשלוח הודעות בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 07:00 ועד 20:00. "אנחנו הבנק היחיד שלאורך כל השנים האחרונות לא סגר סניפים כמו המתחרים, אלא הלך והרחיב את הנוכחות הפיסית.

סניף של מזרחי טפחות. ShutterStock
סניף של מזרחי טפחות/ShutterStock

צעד משמעותי בעולם הדיגיטלי: בנק מזרחי-טפחות השיק היום (חמישי), לראשונה במערכת הבנקאית, שירות ייחודי המאפשר ללקוחות הבנק להתכתב עם הבנקאי האנושי-אישי שלהם בוואטסאפ, לבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון, ולקבל ממנו מענה מיידי. בשלב ההשקה, שירות הבנקאי האישי בוואטסאפ יהיה זמין עבור לקוחות סניפי "לייב" של הבנק בלבד.

"בעוד שהבנקים המתחרים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את מובילותו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים, לטובת הלקוחות", אמרו בבנק מזרחי-טפחות.

סניפי ה"לייב" של מזרחי-טפחות מאוישים בבנקאים אישיים ואנושיים כמו שאר סניפי הבנק, ומעניקים את מלוא השירותים והמוצרים מרחוק, בערוצים הטלפוניים והדיגיטליים, וללא צורך בהגעה פיסית של הלקוח. איך זה יעבוד? על מנת להתכתב עם הבנקאי האישי בוואטסאפ לא תדרשו להיכנס לאתר או לאפליקציית הבנק, ותקבלו מספר טלפון ייעודי אליו תוכלו לשלוח ולקבל הודעות כתובות בזמינות גבוהה במיוחד, בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 7:00 ועד 20:00 בערב.

"נאמן לתפיסת השירות הייחודית שלו, מזרחי-טפחות ממשיך לייצר עוד ועוד ממשקים המקרבים את הלקוחות לבנקאי האישי והאנושי שלהם", מסר מנכ"ל הבנק, משה לארי. "אנחנו הבנק היחיד שלאורך כל השנים האחרונות לא סגר סניפים כמו המתחרים, אלא הלך והרחיב את הנוכחות הפיסית שלו בכל רחבי הארץ, כמו-גם את מערך השירות האנושי, תוך שילובה של חדשנות דיגיטלית, שמייצרת ערך רב ללקוחות הבנק. לא במקרה מצטיין בנק מזרחי טפחות בכל מדדי השירות, שנה אחר שנה, ומוביל בסקרי שביעות הרצון של הלקוחות מכל הסגמנטים, משקי בית ועסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully