וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DreamBot L10s Ultra: שואב ומקרצף שאפתני

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 10:12

ה-DreamBot L10s Ultra מבטיח ומקיים. הוא נותן איכות ניקיון פנטסטית וכזו שלא נופלת מ-iRobot, בשעה שהוא שואב ומקרצף ועושה ספונג'ה במכשיר אחד. הבעיה היחידה? המחיר

DreamBot L10s Ultra. ניב ליליאן,
DreamBot L10s Ultra/ניב ליליאן

כשאנחנו כתבי הטכנולוגיה הבטחנו לכם עתיד שבו לא תצטרכו לנקות את הבית בעצמכם יותר לעולם, לא הגזמנו, והעתיד הזה קורה עכשיו, עם הדור החדש של השואבים שוטפים הרובוטיים שמרוקנים ומנקים את עצמם: הם גם שואבים, גם שוטפים את הרצפה, וגם יודעים לחזור בעצמם לתחנת העגינה, שם מחכה להם מיכל פסולת עם יכולת שאיבה משלו - והם פשוט מרוקנים את עצמם ואז גם עושים מקלחת. לכם נשאר רק פעם בתקופה להחליף שקית ולרוקן את המיכל. ה- DreamBot L10s Ultra שקיבלתי לסקירה הוא מהדור הזה, והוא מבטיח 60 יום של ניקיון בלי צורך בשום פעולה מצדכם. הכצעקתה? בדקנו.

עיצוב ומבנה

ה- DreamBot L10s Ultra הוא אחד השואבים היפים שפגשנו. הוא עגול, מעוצב בלבן עם קווים חלקים, ומגבהת קטנה עבור יחידת ניווט הלייזר, ה-LiDAR שהיא עם מכסה כסוף. הנורות שהן גם כפתורי לחיצה רכים, מוארות בלבן ויש שלוש כאלה. נאה מאוד. בחזית אגב יש לו מצלמה גדולה המשמשת לניווט ולזיהוי מכשולים בעזרת בינה מלאכותית ועוד נשוב אליה.

אם נהפוך את הרובוט נמצא בתחתית שלו מלבד הגלגלים, שורה של חיישנים, מברשת צד סטנדרטית לאיסוף לכלוך, ומברשת ראשית מסיליקון - משהו שרואים רק ברובוטים עיליים כמו iRobot וזו הייתה הפתעה נעימה (מברשות סיליקון הן קלות במיוחד לניקוי, הרבה יותר ממברשות שיער רגילות שנמצאות ברוב השואבים). מאחורי המברשת הראשית נמצא את שתי מברשות קרצוף הרצפה (אותן יש להרכיב), שהן יושבות על מתלה מגנטי שגם מתרומם בשעת הצורך כדי לא להרטיב לכם את השטיחים. כמובן, יש גם מכסה עליון, עם גישה למיכל הפסולת, אבל ברגיל לא תצטרכו לגעת בו כי כאמור, ה- DreamBot L10s Ultra מרוקן את עצמו!

התקנה ושימוש

DreamBot L10s Ultra מגיע עם יחידת עגינה גבוהה (כמטר אחד לערך) אבל לבנה ואלגנטית ולא אחת כזו שתכער לכם את הסלון. הרובוט אגב, נכנס אליה בחניה ב-"רוורס", כך שהמצלמה והפנים שלו פונות לחזית והוא מוכן לפעולה!

ההתקנה הראשונית היא מאוד מאוד פשוטה: שולפים את שני המיכלים, מתקינים ביניהם את מחסנית חומר הניקוי המצורפת, ממלאים מים במיכל המים הנקיים, ומחזירים אותם למקום. הפעולה הנוספת היחידה שיש לעשות ביחידת העגינה, היא להתקין את שקית האבק במקומה, שמסתתרת מאחורי דלת רוחבית כסופה. זהו.

ואז יש להתקין את האפליקציה ולהתחיל לעבוד. ה- DreamBot L10s Ultra עובד גם עם Mi Home של שיאומי למי שכבר משתמש במוצרי הבית החכם של חברת האם, או ישירות עם אפליקציה של Dreame שיותר אהבנו את הממשק שלה שהוא יפה ונקי (של Mi Home יותר עמוס ולא הכי ידידותי בעולם). באפליקציה של Dreame יש גם אפשרויות נוספות, שלא קיימות בשיאומי, כמו ניווט ידני וגישה ישירה למצלמה אם רוצים להשתמש בה כמצלמת אבטחה בזמן אמת ולראות מה נעשה בבית (אם כי מגובה של כפות רגליים). ה- DreamBot L10s Ultraבאופן מפתיע, יכול לעבוד עם שתי האפליקציות במקביל והוא אפילו חולק את המפה מאחת לשניה, כך שלא צריך למפות שוב.

אם כבר הזכרנו מיפוי, יכולות המיפוי של ה- DreamBot L10s Ultra נהדרות - הוא ביצע לדירה שלמה מיפוי מהיר תוך פחות מעשר דקות, והמיפוי הזה היה מאוד מדויק (ושקט).

יכולות המיפוי מצויינות, בניגוד לשואבים אחרים מבית שיאומי, ה-DreamBot L10s Ultra זוכר מפות מיד, וקל למדי לחלק את החלל לחדרים. רמות הכוונון כאן הן פסיכיות: אפשר לקבוע לכל חדר בנפרד את רמת השאיבה וכמות המים (יבש, בינוני, רטוב), כך שלמשל, אם תרצו, במטבח ובאמבטיה תוכלו לעשות שטיפה רטובה, ואילו בחדר עם פרקט להסתפק בניגוב עם מעט מים או להימנע מהם בכלל, ותוכלו אפילו לקבוע את סדר החדרים לשאיבה ושטיפה. מרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
DreamBot L10s Ultra. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
ה-DreamBot L10s Ultra זוכר מפות מיד, וקל למדי לחלק את החלל לחדרים/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

איכות הניקיון וניווט

בתחום של איכות ניקיון - ה- DreamBot L10s Ultra עושה עבודה מדהימה, וכמעט לא היו לנו תלונות. הוא מנווט בעדינות של בלרינה בין רהיטים, הוא יודע לזהות מכשולים דרך המצלמה שלו באמצעות בינה מלאכותית ככה שהוא גם לומד ומשתפר בהכרת הבית שלכם (כך למשל, אצלי הוא זיהה רגליים של כיסאות ישיבה כמכשולים ותיעד אותם), הוא מסתדר מצוין עם שטיחים דקים, אבל שטיחים שעירים טיפה פחות. לגבי מפתנים הוא יחצה את רובם בגבורה ובלי עזרה, אבל דלת ההזזה של המרפסת, עם שלוש מסילות לחצות הייתה קצת מוגזמת בשבילו למעבר.

הוא גם מאוד ממושמע ולא יעבור באזורים שהגדרתם כאזורים אסורים, כמו למשל אצלי, כלי המזון של החתול, ואם כבר הזכרנו בעלי חיים, יש לו גם מצב מיוחד עבורם - למניעת אי נעימויות שכלב השאיר בבית הפתעה ריחנית והשואב גרר אותה איתו בכל הבית... לא הפעלנו אותה כי חתולים משאירים כאלה רק בארגז שלהם, אבל בעלי כלבים לא ממושמעים או מבוגרים, דעו שהאפשרות קיימת.

כאמור, איכות הניקיון מצויינת. ה- DreamBot L10s Ultra מנקה מצויין והשאיר את הבית שלנו מבריק כמעט בכל יום. המברשות המקרצפות עושות עבודה טובה, רק במקומות שהגדרנו ניגוב לח הן טיפה השאירו סימנים. בניגוב רטוב יותר לא נותרו סימנים כלל. בסך הכל, איכות הניקיון נפלאה, המברשות הרטובות יודעות להתרומם כשהשואב עולה על שטיח, ובאמת, איכות הניקיון הייתה טובה מאוד. במובן הזה די הצטערנו להחזיר אותו. ולקח לו בערך שעה וקצת, עם הפסקות, לנקות דירה של 80 מ"ר.

DreamBot L10s Ultra. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
מאחורי המברשת הראשית נמצא את שתי מברשות קרצוף הרצפה (אותן יש להרכיב)/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

בסיום הניקיון (ולפעמים גם באמצע) ה-DreamBot L10s Ultra יעשה הפסקת התחדשות, יחזור לעמדה, יתרוקן, יעשה הליך ניקיון וייבוש למברשות - ויחזור לעבודה. אפשר גם לתת לו פקודות ניקיון עצמי וריקון ישירות מתחנת העגינה עם שלושה כפתורים בראשה. ואכן, בכל הזמן שהוא שהה אצלנו (כמה שבועות) לא הצטרכנו לנקות או לגעת בו אפילו פעם אחת. אחרי חודש רק מילאנו מים במיכל המים הנקיים שהמפלס שלו כבר ירד, ורוקנתי את מיכל המים המלוכלכים, שאגב, באופן יחסי לא היה סופר מטונפים - אולי בזכות העובדה שהאבק הקשיח הולך לשקית האבק הנפרדת שאותה צריך להחליף רק כשהיא מתמלאת. אגב, על כל האביזרים המתכלים תוכלו לקבל מידע באפליקציה ומתי צריך להחליף אותם. התחזוקה כאמור, מינימלית, רק אולי מדי פעם לשטוף את המברשת הראשית, ולטפל במיכלים, ומלבד זה אתם לא צריכים לעשות דבר. הכל אוטומטי.

DreamBot L10s Ultra. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
המברשות הרטובות יודעות להתרומם כשהשואב עולה על שטיח, ובאמת, איכות הניקיון הייתה טובה מאוד/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

חיי סוללה

חיי הסוללה הוא סעיף קצת לא רלוונטי, שכן ה- DreamBot L10s Ultra מטעין את עצמו עצמאית כל אימת שהוא צריך, אבל בכל זאת - נראה שחיי הסוללה שלו סבירים עם סוללה של 5,200 מיליאמפר/שעה הוא מחזיק קרוב לשעתיים עבודה. הוא נזקק להטענת ביניים ורענון רק באמצע תוכנית ניקיון גדולה שכללה את הכל הבית. חלוקת חדרים קטנה יותר, השאירה אותנו מרוצים.

שורה תחתונה

ה-DreamBot L10s Ultra מבטיח ומקיים. הוא נותן איכות ניקיון פנטסטית וכזו שלא נופלת מ-iRobot, בשעה שהוא שואב ומקרצף ועושה ספונג'ה במכשיר אחד. הוא גם מקיים במובן שאתם לא צריכים להתעסק בתחזוקה אלא פעם בכמה שבועות, וגם זו מסתכמת בתחזוקה קלה של ריקון מיכלים והוספת מים, ואולי לנקות קצת שיער ממברשת הסיליקון הראשית (הכל יורד בזרם מים חמים). מבחינת אוטומטון ניקיון, ה- DreamBot L10 Ultrהוא פשוט נפלא, ועדיין מאפשר לכם רמות שליטה מדוקדקות איך תרצו לנקות כל חדר.

הבעיה היחידה? המחיר שלו. המחיר הרשמי שלו בישראל עומד על כ-5,500 שקלים. זה מאוד יקר, גם יחסית לרובוטים שואבים אחרים. עכשיו, מצד אחד, באמת, הוא שווה כל שקל. מצד שני המחיר לא נגיש לכל אחד. אם יש לכם אפשרות להשקיע במערכת שתפטור אתכם סופית מהצרכים של לשאוב ולשטוף רצפות ושטיחים, ה- DreamBot L10s Ultra הוא השקעה משתלמת.


DreamBot L10s Ultra
מחיר מומלץ לצרכן: 5,490 שקלים
ציון: 9.5

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully