וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האיירפודס עומדות להיות מכשיר שמיעה?

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 8:36

כתב הטכנולוגיה של בלומברג מדווח כי לאפל יש תוכניות להפוך את האיירפודס למכשיר שמיעה עבור בעלי לקויות לכל דבר, כמו גם תוכניות להפוך את האוזניות למכשיר ניטור לבריאות וכושר

איירפודס 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איירפודס 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רק השבוע דיווחנו כאן שאפל נכנסת חזק לעסקי הבריאות עם חיישן המודד רמת סוכר בדם ללא צורך בדקירה, והנה עכשיו יש שמועות כי האיירפודס הפופולריות שלה עומדות להפוך להיות מכשיר שמיעה. מארק גורמן, כתב הטכנולוגיה של בלומברג טוען בניוזלטר השבועי שלו כי איירפודס בשנים הקרובות יקבלו תכונות שיהפכו אותן למכשירים המפצים על לקויות שמיעה. לגורמן יש שם ארוך שנים בתעשיה כמי שיש לו מקורות טובים באפל, ולכן לדבריו יש משקל.

לאפל כבר עכשיו יש כמה תכונות הממוקדות בשיפור שמיעה באיירפודס, כמו האזנה חיה או הגברת שיחה. ברם, גורמן מציין כי תכונות אלה טרם קיבלו את אישור ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקאי כעזר שמיעה מוכר. יחד עם זאת, עם השאיפות הנראות של אפל לגבי כוונותיה להיכנס לתחום טכנולוגיית הבריאות במלוא העצמה, הוא צופה שהם יאושרו גם רשמית כעזר שמיעה.

וואלה! תתחברו/וואלה! תתחברו

האנליסט מינג-צ'י קו ציין בעבר כי לאפל יש כוונות להכניס יכולות מדידה ביומטריות לאוזניות שלה. בקשות לפטנטים שהוגשו על ידי החברה מקופרטינו, מתארות מערכת ניטור מבוססת אוזניות המשלבת חיישן ביומטרי היושב בתוך האוזן, היכול לנטר טמפרטורה, קצב לב, נשימה ועוד דרך מגע בעור וחיישנים נוספים. קווין לינץ', סמנכ"ל אפל לטכנולוגיה, רמז אף הוא שהאוזניות עשויות להיות אמצעי ניטור בריאותי בעתיד. נציין רק שמדידת דופק דרך אוזניות כשלעצמה, אינה דבר חדש - אינטל כבר הציגה אוזניות כאלה בשיתוף עם חברת האוזניות של פיפטי סנט כבר לפני כעשור.

נציין רק לסיום כי ייתכן שחלק מתכונות עזרי השמיעה בכלל יתבססו על עיבוד תוכנה, וידחפו גם אל איירפודס קיימות באמצעות עדכון לקושחת האוזניות.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully