וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה את תכנית הסלולר החברתית היחידה בישראל

לקראת יום המעשים הטובים שיחול מחר: קבוצת התקשורת פרטנר משיקה זו השנה השלישית ברציפות את Better Future 5G, תכנית הסלולר החברתית הראשונה והיחידה בישראל המשלבת תרומה לקהילה.

כנפיים של קרמבו. גיל לופו,
כנפיים של קרמבו/גיל לופו

לקראת יום המעשים הטובים שיחול מחר: קבוצת התקשורת פרטנר משיקה זו השנה השלישית ברציפות את Better Future 5G, תכנית הסלולר החברתית הראשונה והיחידה בישראל המשלבת תרומה לקהילה.

גם השנה, 10% מהמחיר החודשי של חבילת הסלולר ייתרם לילדי תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'. התכנית החברתית החלה לפני 3 שנים, במהלכן נתרמו לתנועה מאות אלפי שקלים בידי פרטנר ולקוחותיה. רק בשנת 2022, פרטנר תרמה סכום השקול לכ-1,600 ימי פעילות של ילדי העמותה.

התכנית מציעה את חבילת הפרימיום של פרטנר הכוללת 1,000GB נפח גלישה דור 5, 5,000 דקות שיחה ו-SMS ו-350 דקות שיחה לחו"ל ל-42 יעדים. בנוסף, כוללת התכנית שירותים משלימים כמו e-sim לשעון חכם, שירות הגיבוי my box ושירות ההגנה סייבר גארד. עלות התכנית 69.9 ₪ למנוי ראשון ו-65.9 ₪ למנוי שני ועד שבעה מנויים.

'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער מיוחדת, הראשונה והיחידה מסוגה בעולם, שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים במסגרת חברתית משותפת. אלפי בני נוער מכל היכולות והמגוון החברתי בארץ, בוראים ביחד עולם מופלא של אהבה והכלה. העמותה מעניקה לילדים את הפעילות החברתית שכה חסרה בחייהם, ומערה אותם בקהילה פלורליסטית על מנת שיוכלו לפתח את כישוריהם החברתיים. מודל השילוב הייחודי של התנועה זכה להכרה בין לאומית ו'כנפיים של קרמבו' קיבלה מעמד של "יועץ מיוחד של האו"ם לענייני שילוב והכלה".

אסף אביב. ינאי יחיאל,
אסף אביב/ינאי יחיאל

אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, מסר: " Better Future 5Gהיא לא רק תכנית יוצאת דופן בתכולה שלה, היא מגיעה גם עם מחויבות של פרטנר לקחת חלק בעתיד טוב יותר. התכנית משקפת את האג'נדה העסקית והחברתית של פרטנר, שמשרתת מעל ל-3 מיליון לקוחות ומחויבת להחזיר לקהילה ולייצר אימפקט".

טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו': "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם פרטנר, גורם עסקי שמעורב מאוד בקהילה, ושמחים להמשיך את הקשר הנפלא הזה לטובת שילובם של עוד אלפי ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות. כתנועה המלמדת ילדים ובני נוער לחיות ביחד, לחבק את השוני ולראות בו דבר מבורך שיש לתת לו מקום, אנו רואים בפרטנר שותף ערכי להפצת המסרים הללו בקרב לקוחותיה לטובת עתיד טוב יותר. אנו מודים לעומדים בראש חברת פרטנר על בחירתם החוזרת בנו כמוטבים לחלק מהכנסות התוכנית החברתית של החברה, המאפשרת לנו "להצמיח כנפיים" ולהעניק חיי חברה ותחושת שייכות ומשמעות לפעילים נוספים שיצטרפו לתנועה".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully