וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות SAP.iO מכריז על גיוס סטרטאפים מכל העולם המתמחים בניהול צוותים

התוכנית שתחל במאי הקרוב, תבנה שיתוף פעולה ארוך טווח עם הסטרטאפים הנבחרים, ותכלול בין היתר הגדרה לתוכנית SAP PartnerEdge, רישום של פתרון החברה ב-SAP Store, הגדרת מקרי שימוש משותפים, פיתוח אינטגרציה בין הפתרונות ופעילויות פיתוח עסקי ליצירת צינור עסקאות

SAP. יחצ,
SAP/יחצ

בעולם משתנה ללא הרף, צוותי משאבי אנוש ומנהלים עומדים בפני אתגר בניהול גופי הטכנולוגיה המורכבים בתוך הארגונים. כשארגונים משנים את חוויית העבודה, עליהם לשקול גם את החוויות הייחודיות של כוח אדם deskless שלהם גישה מוגבלת לעיתים לטכנולוגיה ומערכות תקשורת של החברה אליה הם שייכים.

מחקר ש-SAP ביצעה מגלה ש-80% מהעובדים בעולם לא יושבים מאחורי שולחן. זאת בעוד רק 1% מסך ההשקעות בתוכנות תאגידיות מושקעות בפתרונות ייחודיים עבור עובדי deskless. הפער בין עובדים שולחניים לעובדי deskless העמיק באופן משמעותי במשבר הקורונה. בעוד מנהלים עומדים בפני אתגר של התאמת חווית העבודה לצרכים הייחודיים של מגוון העובדים שלהם, עובדי deskless הם לרוב בעלי גישה מוגבלת למערכות הארגון.

לדברי אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל: "מזה מספר שנים שתוכניות ההאצה של SAP.iO מוכיחות כמה כוח יש לשיתופי פעולה איכותיים ואפקטיביים. לאורך שנים, התוכנית היא חלק מהאסטרטגיה של SAP להעצים סטרטאפים צעירים, לייצר שיתופי פעולה עם קבוצות המוצר בתוך החברה מחד, ועם לקוחות מאידך. שילוב הסטארטאפים הישראליים בפרוייקטים חדשניים של חברות ה-Enterprise הגדולות בעולם, ביחד עם הפתרונות של SAP, זה הערך המשמעותי ביותר שהתכנית מביאה לכל הצדדים".

ענבר יעקבי, מנהלת SAP.iO, התייחסה לדברים: "אנו שמחים להכריז על מאמצי גיוס חדשים לזיהוי סטרטאפים המתמקדים בבניית פתרונות לניהול צוותים. ב-2023 כוח העבודה נייד יותר מאי פעם ורק 20 אחוזים נהנים מפתרונות משאבי אנוש מלאים ונגישים. בדיוק מהסיבה הזו אנו מכירים בצורך בפתרונות טכנולוגיים חדשניים לניהול ועידוד עובדים גם כשהם לא מתנהלים מול מחשב. מטרתנו היא לשתף פעולה ולתמוך בסטרטאפים המייצרים מענה לאתגרים אלו".

התוכנית שתחל במאי הקרוב, תבנה שיתוף פעולה ארוך טווח עם הסטרטאפים הנבחרים, ותכלול בין היתר הגדרה לתוכנית SAP PartnerEdgeרישום של פתרון החברה ב-SAP Store, הגדרת מקרי שימוש משותפים, פיתוח אינטגרציה בין הפתרונות ופעילויות פיתוח עסקי ליצירת צינור עסקאות ראשוני, תוך ליווי של אנשי מקצוע ובכירים מתוך החברה.

SAP.iO עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם קבוצות המוצר בתוך SAP על מנת לזהות באלו תחומים ניתן לחשוף לקוחות לחדשנות על ידי שיתוף פעולה עם סטרטאפים, כך למשל בשנה שעברה הושקו תוכניות בנושאי שרשראות אספקה, וחשבונאות קיומית.

התוכנית, שמהווה חלק מאסטרטגית החדשנות של SAP, מספקת סיוע ותמיכה לחברות סטרטאפ צעירות (Early Stage) מתחומים שונים. אנשי SAP.iO מחפשים ברחבי העולם אחר סטרטאפים מתאימים בשלב מוקדם לטובת שיתוף פעולה, ומפעילים תוכניות האצה כדי לבנות ביעילות הצעות ערך משותפות שיספקו, תובנות ושירותים חדשים ללקוחותיהם.

ההרשמה לתוכנית תתאפשר עד לתאריך ה-18 במרץ 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully