וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד נטפליקס קובע: זו ספקית האינטרנט המהירה ביותר בארץ

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 10:54

המדד של ענקית הסטרימינג, המתפרסם מדי חודש, מציג כי פרטנר מובילה את מהירות הגלישה בישראל - ועוקפת את בזק. ומי בעולם תופסת את המקום הראשון?

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

דרך איזו ספקית אינטרנט בישראל תקבלו את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר בצפייה בנטפליקס? מדד הגלישה של ענקיתה הסטרימינג (ISP) לחודש פברואר 2023 שפורסם הבוקר (רביעי), קובע כי פרטנר היא ספקית האינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס. מבין 61 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל ניצבת במקום ה-17 בטבלה עם מהירות ממוצעת של 3.6Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, הולנד, סינגפור, ספרד ושוויץ, עם מהירות ממוצעת של 3.8Mbps. המהירות הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps.

על פי הדוח, פרטנר ניצבת בראש הטבלה עם מהירות של 3.8 מגה-ביט לשנייה, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות (בזק רק במקום השני). כמו כן, הפעם זוכה לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.

ספקיות האינטרנט לפי מדד נטפליקס. נטפליקס,
בזק רק במקום השני - פרטנר מובילה/נטפליקס

את התוצאה המרשימה יכולה לזקוף פרטנר לזכות תשתית הסיבים האופטיים של החברה, שפרוסה בקרוב לכמיליון משקי בית ברחבי ישראל. יחד עם ההסכם שחתמה עם בזק לאחרונה, מגיע פוטנציאל משקי הבית של פרטנר לכ-1.7 מיליון. על פי הנתון האחרון שדיווחה החברה, מצבת מנויי הסיבים שלה עומדת על 277 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully