וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים ביטוח? עכשיו תוכלו לקבל גם חבילת eSim

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל משיקה שת"פ חדש ללקוחות שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל - חבילת תקשורת המבוססת על טכנולוגיית ה- eSIM, המאפשרת לסמארטפונים התומכים בטכנולוגיה זו, שימוש במכשיר הטלפון לגלישה ושיחות (המתבצעות באמצעות חייגן ייעודי) וללא צורך בכרטיס סים פיזי

צעירה מחזיקה טלפון נייד ומביטה בו בתדהמה. SB Arts Media, ShutterStock
כבר לא צריך לדאוג לחבילה בחו"ל/ShutterStock, SB Arts Media

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל משיקה שת"פ חדש ללקוחות שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל - חבילת תקשורת המבוססת על טכנולוגיית ה- eSIM, המאפשרת לסמארטפונים התומכים בטכנולוגיה זו, שימוש במכשיר הטלפון לגלישה ושיחות (המתבצעות באמצעות חייגן ייעודי) וללא צורך בכרטיס סים פיזי של חברת תקשורת. שת"פ זה צפוי להביא לחיסכון של עשרות שקלים למבוטחי הראל.

לאחרונה טכנולוגית eSIM כובשת בסערה את קהילת הטסים לחו"ל משום שהיא מאפשרת להתחבר לחבילת תקשורת בחו"ל באמצעות סריקת ברקוד. הלכה למעשה, טכנולוגיית eSIM מחליפה בחו"ל את הסים הקבוע ומאפשרת לגלוש ולדבר בטלפון בהתאם לחבילה הנרכשת.

השת"פ מתבצע עם חברת "מולטי טראוול" מבית Paycall, חברה ותיקה בתחום הפועלת בשוק למעלה מ-10 שנים ובעלת טכנולוגיה מתקדמת ל-eSIM, כולל הסכמים עם חברות רבות ברחבי העולם ומערך שירות ותמיכה 24/7 בעברית.

במסגרת השת"פ ייהנו לקוחות הראל מהנחה של 20% הנחה נוספים על מחיר המחירון הקיים של חברת "מולטי טראוול". לדוגמה, חבילת GB2 גלישה באירופה תעלה ללקוחות הראל 5.9$ ל-60 יום.

מירי זילכה גפן. ראובן קפוצ'ינסקי,
מירי זילכה גפן/ראובן קפוצ'ינסקי

לקוחות שרכשו ביטוח נסיעות בהראל, יוכלו להוריד את אפליקציית חו"ל של הראל וההטבה כבר מחכה לכם באפליקציה באמצעות כפתור ייעודי המאפשר מעבר לאתר "מולטי טראוול" לקבלת ההטבה.

מירי זילכה גפן סמנכ"לית אגף תביעות וביטוח חו"ל: "חברת הראל היא חברת ביטוחי הבריאות הגדולה והחזקה ביותר בישראל, וככזאת פועלת לטובת המבוטחים על מנת לספק קשת רחבה של פתרונות איכותיים ויצירתיים ברמה הגבוהה ביותר בכל רחבי העולם. גם בתחום נסיעות לחו"ל שמנו לעצמנו למטרה להביא ערך מוסף ובשורה אמיתית ללקוחות הרוכשים את ביטוח הנסיעות לחו"ל שלנו". עוד הוסיפה זילכה גפן: "לאחר שחקרנו מה לקוחות מחפשים רגע אחרי שהם מזמינים נסיעה לחו"ל, גילינו שבין היתר השירות ההכרחי עבורם, שלא ניתן להתפשר עליו בשום צורה, הוא חבילת תקשורת לחו"ל .בעקבות זאת, נפגשנו עם המוצר החדשני שתופס בשנים האחרונות תאוצה טכנולוגיית eSIM והחלטנו להביא את הבשורה גם ללקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully