וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האייפון 15 פרו יהיה יקר מאי פעם

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 9:58

על פי דיווח חדש, ענקית הטכנולוגיה עשויה להקפיץ את המחיר של דגמי הפרימיום - שיגיעו עם כמה חידושים בצד החומרה. כל הפרטים

אייפון 14 פרו. אפל,
אייפון 14 פרו/אפל

מי שתכנן לשדרג את האייפון שלו לדגם שיוכרז בחודש ספטמבר הקרוב עלול לגלות שהשדרוג הזה יהיה די כואב בכיס, כך לפחות לפי פרסום באתר MacRumors המבוסס על דיווח של האנליסט ג'ף פו (שיש לו רקורד מעט שנוי במחלוקת) מחברת Haitong International Securities. לדבריו, דגמי האייפון 15 פרו ירשמו עליית מחיר בעקבות מספר שדרוגי חומרה שאפל מתכננת - בהם מסגרת טטניום כפתורי מגע מבוססי מנוע Taptic (בדומה לכפתור הבית באייפון 7), שבב A17 Bionic וחיישן זום אופטי מוגדל.

אייפון 14 פרו/אפל

לאורך השנים יכולנו לראות התפתחות בצד הטכנולוגיה והעיצוב של המכשירים, לעיתים עם שינויים גדולים יותר ולעיתים עם שינויים קלים יותר, אך תמיד היה מקום אחד בו שמרה אפל על עקביות - המחיר. למעשה, מאז דגם יציאת האייפון X בשנת 2017 מחיר דגם הפרו בארה"ב לא השתנה ונשאר על 999 דולר.

מנגד, מחוץ לארה"ב, אפל העלתה את מחירי מכשירי האייפון מספר פעמים בשנים האחרונות, בעיקר בשל תנודות במטבע חוץ. בבריטניה, למשל, האייפון 14 פרו נמכר במחיר התחלתי של 1,099 לירות שטרלינג (1,325 דולר) , לעומת 949 לירות שטרלינג עבור האייפון 13 פרו.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון שידחו את האירוע לחודש אוקטובר, אפל תכריז על סדרת האייפון 15 בחודש ספטמבר 2023. על פי השמועות, החברה תחשוף ארבעה דגמים שיגיעו, לראשונה, עם כניסת USB-C, מגרעת ("אי דינאמי") ומסגרת מעט יותר מעוקלת. לצד זה, דגמי הפרו צפויים לקבל שדרוג בצד המצלמה והמעבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully